wat mooi annekee ! ik heb dat model ook in lak erg fijn! zitten heerlijk heb ze ook in congac kleur maar ben van plan binnenkort de polo's te bestellen ben daar helemaal verliefd op!
Ik heb nu 2 de zelfde ja! Deze nu dan in het zwart lak voor de wedstrijden. En het zelfde model in het bruin voor het trainen. Maar die heb ik al even, en ze zitten indd heeeeeeerlijk. Daarom heb ik weer dit model/merk genomen
Ik heb ook twee paar, zwarte voor dressuur en cognackleurige waar ik mee cross en spring. Moet wel zeggen dat de zwarte het oude model zijn met veters vooraan, rits achteraan, maar de cognackleurige passen toch een tikkel mooier.
Ze zijn mooi anneke! Ze zijn wel stijver/harder he dan de standaard zonder lak?
Welke heb je besteld danique?
Same here! Deniro's congac van zes jaar oud, zwart lak, zwart met lak accenten en de congac croco's! Al waren de zwart met lak accenten en de oude congac laarzen van mama en aangezien ze bijna nooit meer rijd en ik ze pas kan ik ze mooi aan Zal welleens een foto maken van de congac laarzen de oude haha die zien eruit!!
Van de lakkers heb ik soms wel een beetje spijt.. Heb ze gekocht maar zelden aan. Met trainen zie ik me niet met lak laarzen rijden en ze zijn voor de dressuur wedstrijden gekocht maar aangezien ik dat niet vaak start.. Beetje zonde!
mijn zwarte deniro's (zie profiel) zien er ook ongeveer zo uit! Die zijn 4 jaar oud, alleen mijne zijn nauwelijks ingezakt, gebruik ook altijd spanners.
@Eleonora: Dat zijn geen echt de Niro's maar look-a-likes. Heb ze ook, herkende ze meteen. ik vind ze superfijn, maar vind mijn deNiro's lekkerder zitten!