doe dan iets over het feit dat meiden altijd alles samen doen, zelfs springen (maar dan in een leuke zin )
MendyGinger
Geplaatst: 04-09-11 13:16
Emie99 schreef:
jah dat er staat:
product selecteren, ontwerp uitzoeken, tekst toevoegen, fotot uploaden
hoop dat ik je heb geholpen
Ik heb het gevonden! Bedankt!
Anoniem
Geplaatst: 07-09-11 18:02
''Met bont onder mijn kont ga ik de hele wereld rond'' ''Prinses op het zwarte paard'' ''Pas op, scheetgevaar!'' ''U hoort het goed, mijn hond hinnikt!'' (voor als je met je shetlander loopt) ''Mooie billen hebben wij he '' (voor op de achterkant)
Anoniem
Geplaatst: 07-09-11 18:21
VIP kan je ook nog omzetten naar
Vreselijk irritant Paard / vreselijk irritante pony Very Important Princess (met kroontje eronder) Vlekvrij is Poedersuiker (voor wie een bonte heeft)
blingpiggy
Geplaatst: 01-10-11 18:21
Ik heb ook maar een tshirt laten bedrukken (met dat papier van de action). Vanmiddag mee op pad geweest.
Jammer dat ik hem niet meer kan inzenden bij Topgear, die actie is net al geweest volgens hun site....
Even een tip waar ik de mist mee in ging: Als je de strijkbout te lang op het papier van de Action houdt, verkleurt dat spul naar bruin omdat het te heet is geweest. Dat wordt dus heel erg lelijk. Het is dus ook niet nodig om het er heel erg lang op te houden.
Nightingale
Geplaatst: 02-10-11 14:56
eenitraM schreef:
Meisje bij mij op stal reed een hengt: Alles wordt gedekt, behalve uw schade.
Haha, die is echt goed. Alleen jmr dat je daar per se een hengst voor moet hebben.
Hebben jullie ideeën voor mij? ik heb vandaag mijn reutje laten castreren. En nou heeft ie zo'n verschrikkelijke pakje aan. Nu wil ik dat graag een beetje pimpen. Het pakje is donkerblauw. Kun je dat ook pimpen met papier van de action? En heeft een van jullie een leuke tekst? (ok het is dan wel niet voor tijdens het paardrijden. Maar ik denk dat dit wel de beste plek is om reactie te krijgen)
opisop_shop
Geplaatst: 05-10-11 18:42
lijkt mij wel, gewoon proberen?
Ik heb nog een nieuwe voor mijn bonte, die mij er afgelopen zondag op wedstrijd af-lanceerde; het gaat bij ons nooit vlekkeloos
Iljatje
Geplaatst: 05-10-11 18:43
eenitraM schreef:
hahahahahahaha
PaulineLala
Geplaatst: 30-10-11 12:31
Yessy schreef:
Hoe fout wil je het hebben? Een bokker heeft als onderschrift iets in de trant van 'mijn hobby zit tussen m'n benen', die vind ik persoonlijk erg leuk
Hahaa! Geniaal
joyce_eddy
Geplaatst: 30-10-11 12:41
winnaars hebben een plan, verliezers een excuus
Kayleigh
Geplaatst: 31-10-11 21:16
Iljatje schreef:
eenitraM schreef:
Blingpiggy: nog bedankt voor je suggestie, gelukkig was dat pakje maar tijdelijk en heeft hij het nu niet meer nodig! het is een kruising tussen een schapendoes en een labrador, en hij is ongeveer de grote van een flinke golden retriever. Waar hij het vandaan gehaald heeft, geen idee