Maar ehh...WATDAN????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suusje1972 schreef:Ik wacht even op het proefexemplaar dat me wordt toegestuurd.
Heb wel weer zin in een leuk blad, na het gedoe met de Horsimo nog geen abonnement weer genomen...
Klasien schreef:Sorry, even offtopic:
Gedoe met Horsimo? Ik heb dit blad 27 september per aangetekende brief opgezegd en hun rekeningnummer geblokkeerd, dus ik neem aan dat ik er van af ben?!
pamelien schreef:volgens mij ligt het gewicht van de ruiter voor een paard op 85 kg. dat wordt op verschillende maneges gehandhaaft. hoe je er dan verder uitziet maakt dan toch niet uit ? wel fijn dat hier verschillende merken genoemd worden waar je wat aan hebt. maar eeen goede kennis van me die een ander paardje kocht is voor dat paardje wel 30 kg afgevallen, dat noem ik nog eens dapper, en ze blijft ook op dat gewicht.
mellen95 schreef:In mijn gewone rijkleding heb ik er niet zoveel last van dat ik wat zwaarder(maat 46/48) ben. Alleen met wedstrijden vind ik het niet prettig, Heb nog geen fijn jasje kunnen vinden. Iemand een idee?
Veder gewoon een lekker t-shirt en een fijn zittende rijbroek.
Sjoos schreef:Ik heb een Horka Piaffe jasje. Zelfde model als Pikeur. Ben er echt super blij mee, heb 'm nog niet zo lang. In het donkerblauw.
Ze zijn verkrijgbaar t/m maat 50!
(maar dan heb ik 'm in het blauw)
Gekocht bij Agnes (van Ruitershop Agnes) @ bokt
Silence schreef:Ik volg het topic al een tijdje en heb ook weleens gereageerd.
Ben weer wat afgevallen en mag wel wat nieuwe bovenkleding hebben.
Ik zie hier regelmatig de winkel amazonexl voorbij komen en val nog net in hun maten met bovenkleding dankzij mijn boezem.
Heb hier eigenlijk nog nooit bestelt, maar neem aan dat dit zonder problemen kan als ik jullie reacties hierover lees?