Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GaitMonster schreef:Nou dit is ook 1x en nooit weer geweest dat ik dubarry's heb aangeschaft. Na 1,5 jaar is het leer gaan inscheuren en zijn ze lek. Valt niet meer onder de garantie, want dan heeft het niet genoeg vet gehad zeggen ze erbij. Terwijl ik ze niet in mocht vetten, maar kon behandelen met zo'n dubarry schoonmaaksetje die ik erbij kreeg.
Baal er enorm van, echt nooit weer dat ik zulke laarzen aanschaf. Dacht een goede koop te doen en er een heel aantal jaren mee verder te kunnen, niet dus.
Margje schreef:GaitMonster schreef:Nou dit is ook 1x en nooit weer geweest dat ik dubarry's heb aangeschaft. Na 1,5 jaar is het leer gaan inscheuren en zijn ze lek. Valt niet meer onder de garantie, want dan heeft het niet genoeg vet gehad zeggen ze erbij. Terwijl ik ze niet in mocht vetten, maar kon behandelen met zo'n dubarry schoonmaaksetje die ik erbij kreeg.
Baal er enorm van, echt nooit weer dat ik zulke laarzen aanschaf. Dacht een goede koop te doen en er een heel aantal jaren mee verder te kunnen, niet dus.
Is dit het oordeel van de winkel of van Dubarry? In het eerste geval zou ik er toch op staan dat ze Dubarry benaderen, of dat zelf doen. Die laarzen zouden zeker wel 1,5 jaar mee moeten kunnen zonder invetten, misschien dat ze minder mooi worden, maar lek gaan niet. Bij Dubarry krijg je wel om minder nieuwe laarzen opgestuurd is mijn ervaring.
dit zijn een soort snowboots met gore tex dus gegarandeerd geen koude voeten in de winter.
? linky schreef:Ik heb ze beiden, en de Uggs (Wrangell, herenmodel, kort) zijn toch echt een stuk warmer hoor! Maar ja, dan zit je (het liefst met blote voeten!) dan ook van onder tot boven in het schapenbont................