Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Nicky schreef:Heel wat pagina's geleden dat ik voor het laatst heb gereageerd, maar ik ben nog steeds super blij met mijn oxford bruine laarzen! Na drie jaar zien ze er nog steeds super uit, als ik ze 10x heb gepoetst is het veel.
Annekeee: Die wil ik ook graag voor de wedstrijden, alleen dan in donkerbruin.![]()
Heeft iemand ervaring met de laarzen van geheel lak? Blijft de lak mooi?
Eleonora_ schreef:_Nicky schreef:Heel wat pagina's geleden dat ik voor het laatst heb gereageerd, maar ik ben nog steeds super blij met mijn oxford bruine laarzen! Na drie jaar zien ze er nog steeds super uit, als ik ze 10x heb gepoetst is het veel.
Annekeee: Die wil ik ook graag voor de wedstrijden, alleen dan in donkerbruin.![]()
Ik heb de lakkers! Heb ze ongeveer een jaartje en ben er super tevreden over.
Ze zijn wel wat stijver dan de normale leren laarzen maar is voor de dressuur wel fijn.
Heb ze alleen op wedstrijd aan, zelden met trainen.
Krassen zitten er bij mij niet op. Poetsen is ook vrijwel niet nodig.
Ben er wel zuinig op en ze zitten altijd in een laarzentas.
c_alsemgeest schreef:Whoehoe! Net m'n nieuwe de niro's besteld!
Dit model, polo![]()
Maar dan zwart, met zwarte zool, brede gesp tot over de zijkant (het merkje zit dan erboven zonder lusje), en witte stiksels!![]()
Levertijd was 9 tot 10 weken... maar ik heb me mentaal voorbereid op 13 weken
Eleonora_ schreef:_Nicky schreef:Heel wat pagina's geleden dat ik voor het laatst heb gereageerd, maar ik ben nog steeds super blij met mijn oxford bruine laarzen! Na drie jaar zien ze er nog steeds super uit, als ik ze 10x heb gepoetst is het veel.
Ik heb de lakkers! Heb ze ongeveer een jaartje en ben er super tevreden over.
Ze zijn wel wat stijver dan de normale leren laarzen maar is voor de dressuur wel fijn.
Heb ze alleen op wedstrijd aan, zelden met trainen.
Krassen zitten er bij mij niet op. Poetsen is ook vrijwel niet nodig.
Ben er wel zuinig op en ze zitten altijd in een laarzentas.
Renee1990 schreef:zo mooi! ik heb de ottaviano gekocht in oxford.
Wat heb je voor die betaald als ik vragen mag! k wou zo graag polo laarzen!c_alsemgeest schreef:Whoehoe! Net m'n nieuwe de niro's besteld!
Dit model, polo![]()
Maar dan zwart, met zwarte zool, brede gesp tot over de zijkant (het merkje zit dan erboven zonder lusje), en witte stiksels!![]()
Levertijd was 9 tot 10 weken... maar ik heb me mentaal voorbereid op 13 weken