Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fantabulouss schreef:*In bestelling*
Boktnaam - Verwachte leverdatum - Aangemeten door - Model - Kleur - evt foto's aanmeting
- Fantublouss - 25 maart 2016 - Melinda - Donkerbruin polished + crocolak accenten - Foto
Lithya - 5 juli - 24 oktober geleverd en geretourneerd - zouden zeker voor de kerst er zijn - mobiel Pablo - donkerbruin
*Al geleverd*
Boktnaam - Verwachte leverdatum - Leverdatum - Aangemeten door - Model - Foto
Fantabulouss schreef:Is het nog leuk om een quote lijstje bij te gaan houden van degenen die laarzen al ontvangen hebben en degenen die nog wachten?Heb mezelf al even ingevuld. Kunnen jullie zelf verder quoten, en jezelf weer weghalen bij het eerste gedeelte als ze geleverd zijn)
*In bestelling*
Boktnaam - Verwachte leverdatum - Aangemeten door - Model - Kleur - evt foto's aanmeting
- Fantublouss - 25 maart 2016 - Melinda - Donkerbruin polished + crocolak accenten - Foto
*Al geleverd*
ievie schreef:Fantabulouss schreef:Is het nog leuk om een quote lijstje bij te gaan houden van degenen die laarzen al ontvangen hebben en degenen die nog wachten?Heb mezelf al even ingevuld. Kunnen jullie zelf verder quoten, en jezelf weer weghalen bij het eerste gedeelte als ze geleverd zijn)
*In bestelling*
-Jessol - midden/eind november 2016- Marije - Rita - zwart lak croco leer met matte accenten
*Al geleverd*
Citaat:*In bestelling*
- Fantublouss - 25 maart 2017 - Melinda - Donkerbruin polished + crocolak accenten - Foto
- Lithya - 5 juli - 24 oktober 2016 geleverd en geretourneerd - zouden zeker voor de kerst er zijn - Pablo - donkerbruin
- Jessol - midden/eind november 2016 - Marije - Rita - zwart lak croco leer met matte accenten
*Al geleverd*
15carlijn15 schreef:Wie is het beste voor het aanmeten? Ik heb nu contact gehad met Marije, zij gaat een afspraak regelen
Michelle77 schreef:Fantabulouss schreef:Michelle, wij moeten nog ongeveer even lang wachten
Wanneer zijn ze aangemeten bij jou
Michelle77 schreef:Fantabulouss schreef:19 december, heb 14 weken doorgeteld vanaf die datum...
Ik 4 december en heb 16 weken vooruitgeteld haha
DilanZayno schreef:Paar dagen geleden een mailtje gekregen dat mijn laarzen binnen zijn super blij! Zie ik nu de foto zijn ze verkeerd gemaakt.. Verkeerde stiksels. Dus na 22 weken wachten kunnen ze weer worden terug gestuurd wat weer ik weet niet hoe lang gaat duren. Ben onderhand wel een beetje klaar met celeris..