Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ben het gewoon gewend en ik vind het gewoon bij de 'paardrijoutfit' horen :p. MissBambi schreef:Ik rijd altijd met cap, paard is braaf maar er kan van alles gebeuren.
Gaf van de week na een sprong (1e keer springen) een te grote hulp naar rechts waardoor ik rechtdoor ging en paard rechtsaf, zat ik daar even om een paal heen gevouwen
Resultaat: minimaal 4 weken niet rijden, zwaar gekneusde ribben en een heleboel blauwe plekken verder
Klein stukje hoger beland of mijn cap was aan diggelen geweest, viel precies tussen twee balken van het hek door .
Joris_CKX schreef:MissBambi schreef:Ik rijd altijd met cap, paard is braaf maar er kan van alles gebeuren.
Gaf van de week na een sprong (1e keer springen) een te grote hulp naar rechts waardoor ik rechtdoor ging en paard rechtsaf, zat ik daar even om een paal heen gevouwen
Resultaat: minimaal 4 weken niet rijden, zwaar gekneusde ribben en een heleboel blauwe plekken verder
Klein stukje hoger beland of mijn cap was aan diggelen geweest, viel precies tussen twee balken van het hek door .
Wouw, nou goed dat je nog....leeft :-P Tja, ik bedoel eigenlijk... goed dat je je cap op had! Ja, zelfs als je je paard door en door kent kan er toch nog van alles fout gaan....
ietjelover schreef:als ik niet altijd mijn cap had gedragen had ik deze reactie wss niet eens meer kunnen plaatsen!
dus ik vindt dat iedereen altijd een cap moet dragen hoe braaf het paard ook is!
ik heb twee zware hersenschuddingen gehad, waarbij ik eerst op mijn hoofd ben gevallen daarna is het paard op mijn hoofd gaan staan en heeft me mee gestampt.
2 caps gewoon compleet doormidden toewel ze allebei pas nieuw waren en nog nooit gevallen.
dit gaat dan ook allebei om duurdere caps.
ik zat er wel nog op maar ik had flinke koppijn gehad zonder cap