Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zorro schreef:Ik heb ze toch nog maar even gepast, omdat mijn laarzen kapot zijn en ik deze wel van mijn vriend mocht hebben voor mijn verjaardag. Ze waren me te hoog, en de voet zat niet lekker. Daarnaast al voor de 2e keer super lang moeten wachten voor ik geholpen werd, en weer heel slecht geholpen. Dus ik heb ze niet genomen, en ben er ook compleet van genezenIk ga alleen nog naar de divoza als ik weet wat ik moet hebben en alleen een medewerker nodig ben voor het afrekenen.
Small_Talk schreef:Germie, je bent niet de enige....
De mijne gaan ook terug, scheuren en laat ook de naad van het elastiek/rits helemaal los en zit er dus gewoon een gat in...
Ik wil mijn geld graag terug hebben, bestel wel ergens anders anderen voor wat meer.. Vind dit niks...
vossie schreef:Ik heb ze ook, in het bruin zitten fijn en voor dat geld ook netjes, je kunt natuurlijk niet al te veel verwachten voor 100 euries. Een nadeel ik heb er pas 4 keer (wel intensief, 1 uur les, peerd was wit van het zweet) mee gereden en netjes schoongemaakt en gevet. Alleen nu begint het bruin al wit te worden aan de binnenkant waar de laars het zadel raakt..... Ik heb de bon niet meer dus weet niet of ik er nog wel mee terug kan gaan? Meer mensen last van dat het bruin wit wordt?