Divoza leren rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re: Divoza leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:34

Dat is wel heel snel ..

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:49

Ik had erbij geschreven: 'Liefst zsm ruilen ivm wedstrijd 26 juli. Bvd.' :D

Dat is trouwens geen leugen. ;)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:51

Ag ik had ze s'ochtends weg gebracht en had me nieuwe al aan laten meten ;) Al duurde het een week, zat wel te wachten op het geld.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:54

Ik heb ze toch nog maar even gepast, omdat mijn laarzen kapot zijn en ik deze wel van mijn vriend mocht hebben voor mijn verjaardag. Ze waren me te hoog, en de voet zat niet lekker. Daarnaast al voor de 2e keer super lang moeten wachten voor ik geholpen werd, en weer heel slecht geholpen. Dus ik heb ze niet genomen, en ben er ook compleet van genezen :D Ik ga alleen nog naar de divoza als ik weet wat ik moet hebben en alleen een medewerker nodig ben voor het afrekenen.

wietske100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:20

zorro schreef:
Ik heb ze toch nog maar even gepast, omdat mijn laarzen kapot zijn en ik deze wel van mijn vriend mocht hebben voor mijn verjaardag. Ze waren me te hoog, en de voet zat niet lekker. Daarnaast al voor de 2e keer super lang moeten wachten voor ik geholpen werd, en weer heel slecht geholpen. Dus ik heb ze niet genomen, en ben er ook compleet van genezen :D Ik ga alleen nog naar de divoza als ik weet wat ik moet hebben en alleen een medewerker nodig ben voor het afrekenen.

als je gewoon vraagt aan een medewerker of ze even wil helpen komen ze gelijk

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:47

Nou, bij mij niet hoor. Dit was al de tweede keer dat ik geweest ben, eerste keer moest ik vet lang wachten en toen ze het er eindelijk aan toe hadden moesten ze toch eerst nog even wat doen, terwijl dat iets was wat echt wel even kon wachten tot ik mijn maat laarzen had. Tweede keer werd me de maat gegeven waar ik om vroeg, en zouden ze even iemand helpen met afrekenen en dan gelijk terug komen. Duurde heel lang, dus ik maar eens gaan kijken, stond die medewerker gewoon dozen uit te pakken. Ben je bij mij toch echt aan het verkeerde adres, vond het gewoon onbeschoft.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 20:33

Small_Talk schreef:
Germie, je bent niet de enige....

De mijne gaan ook terug, scheuren en laat ook de naad van het elastiek/rits helemaal los en zit er dus gewoon een gat in...
Ik wil mijn geld graag terug hebben, bestel wel ergens anders anderen voor wat meer.. Vind dit niks...

Ik moet even zien wanneer ik weer die kant op kom, want Divoza zit niet naast de deur, maar dan ga ik er wel mee terug. Het is nog erger dan ik dacht. Beide laarzen, in de vouwen een paar cm, maar ook langs de rits, en bij de hak.
Foto's heb ik nog niet gemaakt. Heb ze net weer netjes schoongemaakt en ingesmeerd met laarzenwas. Ik wil ze ook direct kunnen ruilen, want ik heb deze laarzen juist voor wedstrijden. Ik ga er maar van uit dat ik gewoon domme pech heb, dat een ander paar wel goed blijft.

Bellisimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:13

Ik moet de mijne helaas terug sturen, toch net een te kleine kuit. Maar als ik het zo lees ben ik er stiekem wel blij mee dat ze niet passen.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:19

Even een fotootje van de mijne, niet echt heel duidelijk maar gaat om het idee:

Afbeelding

Totaalplaatje:
Afbeelding

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:18

zijn ze nou zo laag/ingezakt bij jou?

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:53

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:56

bij jou zitten ze mooi hoog :j

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:56

Ze zijn idd beetje laag, maar maakt voor mij niet zoveel uit. Ik rijd geen Engels/dressuur he...

Dat is het nadeel van de standaard maten. De eerste die ik had waren qua hoogte wel goed maar verder te smal. Deze zijn weer iets aan de wijde kant maar zitten verder wel het beste. Alleen dus wat laag. Maar hee, voor 100 euro mag je geen perfect laars verwachten. ;)

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:20

Mijn fields zitten perfect, zowel de hoogte als de breedte!
Geluk hebben met in de matentabel passen denk ik...
Heb er nu pas twee keer mee gereden en ze zitten heerlijk, maar ze zijn wel wat warm inderdaad. Heb meer 'contact' met mijn paard dan met mijn Petrie's. Voelt een beetje als met chaps rijden :D

Iemand nog tips over bruine sporenbandjes?!

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:42

Nou ik heb ze net opgehaald :D ga er straks mee rijden, zal even laten weten hoe of wat.... maak me alleen een beetje zorgen over de verhalen van scheuren enzo... laten we maar hopen dat dat productie foutjes zijn...

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 18:50

Iemand nog intressen in Zwarte met veter maat 38S? zgan, :) alleen al wel ingezakt, & paar keer mee gereden,

Saisai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 21:59

Ik was een paar weken geleden bij Divoza en heb ze gepast. Mijn beenlengte tot de knie is 45cm en heb dit verteld aan de verkoopster. Zij pakt echter een laars uit het schap met lengte 50. Volgens haar zou dat wel passen. :))

Dus ik pas de laars aan.. Ik kreeg hem inderdaad aan. De kuit paste, de voet ook. Ik kon echter helaas niet meer lopen. :+

ondanks dat ik aan de verkoopster liet zien dat ik toch ècht niet meer kon lopen, vond ze dat ze goed pasten. Ze zouden wel wat gaan zakken... 5 centimeter dus. :\

ja túúúrlijk! :')

Ik heb inmiddels tweedehands laarzen gevonden op marktplaats waar ik heel blij mee ben. ze zijn nog blauw ook! *\o/*

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:05

Ik heb ze ook, in het bruin zitten fijn en voor dat geld ook netjes, je kunt natuurlijk niet al te veel verwachten voor 100 euries. Een nadeel ik heb er pas 4 keer (wel intensief, 1 uur les, peerd was wit van het zweet :P ) mee gereden en netjes schoongemaakt en gevet. Alleen nu begint het bruin al wit te worden aan de binnenkant waar de laars het zadel raakt..... Ik heb de bon niet meer dus weet niet of ik er nog wel mee terug kan gaan? Meer mensen last van dat het bruin wit wordt?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 13:50

vossie schreef:
Ik heb ze ook, in het bruin zitten fijn en voor dat geld ook netjes, je kunt natuurlijk niet al te veel verwachten voor 100 euries. Een nadeel ik heb er pas 4 keer (wel intensief, 1 uur les, peerd was wit van het zweet :P ) mee gereden en netjes schoongemaakt en gevet. Alleen nu begint het bruin al wit te worden aan de binnenkant waar de laars het zadel raakt..... Ik heb de bon niet meer dus weet niet of ik er nog wel mee terug kan gaan? Meer mensen last van dat het bruin wit wordt?

Ik zou hoe dan ook even terug gaan hoor, je hebt 1 groot voordeel: divoza is de enige winkel die ze verkoopt. Daarnaast hebben ze een bonnensysteem, waarmee je elke bon weer op kan zoeken. Als jij weet wanneer je ze gekocht hebt, en wat eventueel nog meer, kunnen ze zo die bon even opzoeken. Ik heb namelijk eens een jas gekregen die daar weg kwam, waar de rits binnen een week van kapot was. Maar ik had geen bon, en de gulle gever had de bon weggedaan toen bleek dat ik de jas paste. Ze konden hem zo weer opzoeken en het werd onder garantie opgelost.

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 15:00

Ga zo naar Divoza, en ga de laarzen passen, ben benieuwd of het wat word

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:04

Ik heb ze geruild. Deze hebben een iets andere kleur aan de binnenkant, is dus een andere serie. Hopelijk blijven deze wel goed. Kon ze zonder problemen omruilen.

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 21:37

Heb ze nu ook, zitten heel fijn, en netjes aansluitend.
Werd goed geholpen,

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 13:32

Heb ze vandaag ook gekocht, met veter. Zonder veter past rondom bij wreef niet goed en er kwamen deuken in de schacht tijdens het lopen, zelfs met een hakje erin.
Met de veter gaat het beter, maar ben nog niet helemaal 100 % tevreden.

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 15:17

Heb er net mee gereden, ging super, ze zijn alleen al wel ingezakt.

Small_Talk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 09:18

Mijn laarzen gingen op het elastiek kapot en ik ben er dus mee terug gegaan...
Echt een super service, ze zijn meteen opgestuurd en gemaakt... :D...
Kan ze maandag op gaan halen... Echt heel snel, heeft nog geen week geduurt...