Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oamaru schreef:Mijn laarzen na een paar keer rijden dus stuk. Maar ja, meegenomen naar het buitenland dus ik stuur ze ook niet zomaar ''even'' terug. Mail gestuurd naar Petrie en de situatie uitgelegd, krijg ik terug als antwoord ''Dat kunnen we maken geen probleem'' Maar hoe en wat en of dat onder de garantie valt als ik volgend jaar terug ben in NL staat er niet bij.
Geen gezicht die laarzen meer, hele coating naast de rits laat los en is er grotendeels af. En dat voor laarzen van een 450 euro. Dus misschien toch maar vanuit het Midden Oosten opsturen. Nooit Petries meer! Nu al klaar mee.
MISTRAL94 schreef:Je moet staan om het goed te kunnen zien. Ze ogen wat laag ten opzichte van de knie? Ze zakken ook nog wat in tijdens inlopen en gebruik. Heeft iemand ze aangemeten? En wat zegt diegene ervan? Kun je ze nog terug brengen?
MISTRAL94 schreef:Lastig, zo lijken ze beter te zitten. Maar door de hoge dressuurboog geeft dat ook een vertekenend beeld, volgens mij. Ik weet wel dat mijn laarzen echt hoog zaten maar doordat ze iets zakken zitten ze nu goed.