Heb je toevallig een foto ? Want heb met 5 rijen diamntjes, maar op de site alleen een voro van 2 rytjes
Burtzle
Geplaatst: 02-03-13 19:50
Alleen veters zitten als je staat goed, maar als je gaat rijden, dan knéld het! Dus als je staat lijkt het los te zitten, maar als je rijdt zit het super! Ik heb geen foto. Maar het zijn 30 Diamantjes.
MaximeFlame
Geplaatst: 02-03-13 19:52
Burtzle schreef:
Alleen veters zitten als je staat goed, maar als je gaat rijden, dan knéld het! Dus als je staat lijkt het los te zitten, maar als je rijdt zit het super! Ik heb geen foto. Maar het zijn 30 Diamantjes.
Ik heb gisteren de fields binnen gekregen in het bruin en ze zien er netjes uit en de pasvorm was voor mij super, al een stukje op gelopen en geen pijntjes.
Vind de Kendal ook erg mooi, maar ze zijn een stuk lager dan de Plain, dus ben bang dat ze voor mij te laag zijn net zoals de cardiff
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 02-03-13 21:30
Jeetje Ben al niet weg van lak & steentjes op laarzen maar zo vind ik het eeeecht too much hoor Zoals ze op de site staan is veel subtieler met de steentjes..
Ben nog steeds heel blij met m'n Fields. Heb er alleen nog niet zo heel veel mee gereden haha ze nemen zo onhandig mee op de fiets En wil ze nog niet op stal zetten dat vind ik zonde dus daar moet ik nog even wat op verzinnen haha!