Ik rijd meestal in spijkerbroek, heb er 2 speciaal voor bij de paarden waarvan 1 de favoriet is
ssandyy
Geplaatst: 17-01-13 16:31
ik heb er 7, maar vindt ze niet allemaal even fijn. dus wil er graag nog een of 2 bij. bij mij ligt het eraan wat ik doe bij de paarden, meestal om de 2 of 3 dagen een andere omdat ik soms ook alleen pony binnen zet.
Inmiddels 3 witte, waarvan ik er maar 1 effectief gebruik met wedstrijden. En daarnaast nog 5 gekleurde, waarvan natuurlijk weer eentje favoriet is en drie andere nog wel 'kunnen' maar niet zo fijn zijn als die ene.
Sharonaa_
Geplaatst: 28-01-13 12:50
Sharonaa_ schreef:
4 normale voor dagelijkse werk en 2 witte rijbroeken
Heb mijn collectie uitgebreid naar 6 rijbroeken, en twee witte rijbroeken, dus 8. Kan dus iedere dag een andere aan en in het weekend mijn witte.
- witte rijbroek met zitvlak - witte rijbroek zonder zitvlak, maar heb ik nooit aan. - bruin geruite - grijs geruite met zwart zitvlak - lichtbruin geruite, zonder zitvlak - lichtblauw/grijze met zitvlak, thermo stof - Zwarte met zitvlak - zwarte zonder zitvlak met leuke stiksels.
Wil er alleen nog heel graan een jeans kleur bij, maar veel past mij niet helaas.