Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ietjelover schreef:als ik niet altijd mijn cap had gedragen had ik deze reactie wss niet eens meer kunnen plaatsen!
dus ik vindt dat iedereen altijd een cap moet dragen hoe braaf het paard ook is!
ik heb twee zware hersenschuddingen gehad, waarbij ik eerst op mijn hoofd ben gevallen daarna is het paard op mijn hoofd gaan staan en heeft me mee gestampt.
2 caps gewoon compleet doormidden toewel ze allebei pas nieuw waren en nog nooit gevallen.
dit gaat dan ook allebei om duurdere caps.
SecretMe schreef:ietjelover schreef:als ik niet altijd mijn cap had gedragen had ik deze reactie wss niet eens meer kunnen plaatsen!
dus ik vindt dat iedereen altijd een cap moet dragen hoe braaf het paard ook is!
ik heb twee zware hersenschuddingen gehad, waarbij ik eerst op mijn hoofd ben gevallen daarna is het paard op mijn hoofd gaan staan en heeft me mee gestampt.
2 caps gewoon compleet doormidden toewel ze allebei pas nieuw waren en nog nooit gevallen.
woow dat is wel heftig zeg!!! ik snap niet dat sommige mensen geen cap dragen
Tigra_ schreef:Ik vindt nog altijd dat de keus aan de eigenaar van het paard is. Dus als verzorger bijrijder moet je het van de eigenaar hebben of je wel met cap moet rijden of zonder mag. Vindt ik hé hij/zij is wel degene die verantwoordelijk is als je er een keer naast ligt en draait er wel mooi voor op dus dan vindt ik zeker dat je dat moet respecteren als die zegt dat je hem op moet. Op je eigen paard vindt ik dat het zelf moet weten en eerlijk gezegd dat andere zich daar niet mee moeten bemoeien.
Ik zie dat er altijd nog veel commentaar komt als er iemand zonder cap rijdt ergens vindt ik dat wel zonde omdat je dat toch zelf moeten weten?
Neem aan dat iedereen het risico kent en zelf neemt.
ietjelover schreef:als ik niet altijd mijn cap had gedragen had ik deze reactie wss niet eens meer kunnen plaatsen!