Mijn paard is gelukkig netjes, alles mooi achterin en hij heeft een mooie onderlaag op stro.
Maar wou ze eigenlijk wel voor op stal kopen ja, word daar altijd zo koud en nat op de wei Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar wou ze eigenlijk wel voor op stal kopen ja, word daar altijd zo koud en nat op de wei
En loop nu op Dublins van EUR 180. Ook duur maar dan valt de schade tenminste mee als ook deze geen 10 jaar mee blijken te gaan!
spoel ze wel elke keer af als ze onder de bagger zitten
en als ik mijn tuig poets, gaat er ook gelijk een lik vet over mijn laarzen
Heb ze vandaag voor het eerst aangehad naar stal (ondanks de hitte
) en ze zitten zo heerlijk, ik ben verkocht!

Wee niet wat de verzendkosten zouden zijn weet niet of ze door de brievenbus passen ivm die bontrand..
Nu nog een sponsor vinden!
simodi schreef:Ik mest niet zelf uit, en had wel een losse zool...
Wel heb ik ermee in de paddock en natte weide gelopen, maar dat moet met een outdoorlaars van bijna EUR 400 toch kunnen ....
Verder spoelde ik ze altijd af met lauw water voor ik naar huis ging van stal (omdat ik mijn automat schoon wil houden)...
Kortom, ook bij normaal gebruik blijkt de kwaliteit gewoon erg beroerd te zijn en vind ik het persoonlijk erg slecht dat deze laarzen dergelijke problemen hebben en dat dat ook niet eens incidenteel blijkt te zijn!
Het enige pluspunt vind ik de fijne pasvorm, ze zitten wel heel erg lekker.![]()
Maar verder beschouw ik ze als een miskoop.En loop nu op Dublins van EUR 180. Ook duur maar dan valt de schade tenminste mee als ook deze geen 10 jaar mee blijken te gaan!