Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:31

Kaitlin schreef:
Superlise: Die uitvoering is 505 ja, maar met mijn aanpassingen word hij rond de 600
Ik weet de prijs nog niet, maar ze komen deze week binnen en zal het dan doorgeven! En heb de neus niet in lak, alleen het streepje! de rest van het oranje wel in lak + de onderste sluiting!

Hoe en waar heb je dit zo hebben kunnen samenstellen? want ik heb deze uitvoering nog nergens anders gezien? zijn er ergens voorbeelden van hoe je aan dit design kan komen of net anders maken zoals je zelf wilt?

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:08

Nee dat is er níet! haha!
ik heb ze zonder voorbeeld besteld, er moest zelfs gebeld worden om na te vragen of die kap ook in lak geleverd kon worden. Ik heb dus geen idee wat ik besteld heb! :P Daarom weet ik ook niet exact wat het gaat kosten, maar rond de 600 euro (hoop niet meer.. :P )

Edit: bij Drunens Ruiterhuis, de kap hadden ze 'los' liggen maar geen laars met deze uitvoering.

Uprica

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:33

waar heb je de afbeelding dan vandaan kunnen halen? want ik neem aan dat er dus wel voorbeelden zijn van de verschillende modellen/ uitvoeringen behalve op de site van De niro zelf?

wel respect voor je dat je dat zo aandurft hoor :)

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:37

Ik ben lid van de facebookpagina van drunens ruiterhuis en daar stond deze afbeelding op een maand of 3 geleden (dat hij in de winkel zou komen..) , daar heb ik hem vanaf gejat! Haha dankje, ben graag een beetje 'anders' :P en heb een gitzwart paard met lakhoofdstel dus vond het wel subtiel.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:43

nou zal denk jullie niet misstaan! succes en hou ons op de hoogte ;)

dan ga ik maar verder met sparen, haha

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:47

Ik heb er ook lang voor gespaard en mijn andere paar DeNiro's zijn al 4 jaar oud. Dus kan niet wachten tot ze er zijn! Ik plaats ook meteen een foto, ik ga morgen bellen of ze er zijn!

Himawari

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 13:12

horseees schreef:
Waar hebben de Belgen onder ons hun De Niro's gehaald? :)

Picobello ruitersport in Snellegem (Jabbeke)

Heb die met de rits vooraan, oxfordbruin en met steentjes aan de zijkant heeft me 504,00 euro gekost. En ze zijn erg soepel, heb ze niet moeten instappen en nooit geen blaren door gekregen. Het bruin gaat er aan de binnenkant van de laarzen wel een beetje af door de wrijving en ze zakken wat in, anders super laarzen.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:30

Bij nader inzien ga ik toch maar weer voor lipica's, ben anders ruim het dubbele kwijt en zo kan ik tenminste nog een beetje voor mijn springzadel sparen waar ik eigenlijk al mee bezig was. Maar wie weet ooit want ik blijf ze geweldig vinden!

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:35

Soms moet je keuzes maken he Superlise, maar vind het goed dat je doorspaart voor je zadel, heb je uiteindelijk veel meer aan!

Heb net gebeld en mijn laarzen zijn binnen, YES!! vrijdag ga ik ze ophalen en post meteen een foto!

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:15

Slim om voor je zadel te sparen!
Je hebt er wel erg veel keuze, leuke kleurtjes en soorten. Al ben ik persoonlijk niet weg van Lipica laarzen!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:38

Kaitlin schreef:
Soms moet je keuzes maken he Superlise, maar vind het goed dat je doorspaart voor je zadel, heb je uiteindelijk veel meer aan!

Heb net gebeld en mijn laarzen zijn binnen, YES!! vrijdag ga ik ze ophalen en post meteen een foto!

Ik ben bijna zo benieuwd als jou ;-)

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:59

Eleonora_ schreef:
Slim om voor je zadel te sparen!
Je hebt er wel erg veel keuze, leuke kleurtjes en soorten. Al ben ik persoonlijk niet weg van Lipica laarzen!

Ik dus ook niet mega, ja ze zitten heerlijk maar ze slijten gewoon snel. Heb al 2 paar maar je merkt wel echt dat de kwaliteit minder is maarja daar is de prijs dan dus ook naar. Ach het gata nu sowieso om wedstrijdlaarzen dus als het goed is moeten die het wel een jaartje of 2 uit houden, dan kijk ik daarna wel of ik dan meer geld heb om misschien toch voor meer kwaliteit te kunnen gaan qua laarzen.

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:07

Ik meld mij ook even. Mijn voeten zijn nu uitgegroeid en daarom heb ik gespaard voor DeNiro boots Ottaviano bruin.
Ga aankomende week of de week erop op pad d'r voor. Vind het echt prachtige laarzen dus ben benieuwd. :D

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 09:58

Hoor alleen maar slechte verhalen over de lipica laarzen. vooral om de levertijd en vaak dat de maten niet goed zijn opgemten waardoor ze weer aangepast moet worden

VeraZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:17

Blijft wel Italiaans spul!
Niet het meest degelijk.

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:20

VeraZZZ schreef:
Niet het meest degelijk.

Over welk merk heb jij het nou?? mijn DeNiro's (blauw met wit stiksel en kroko details) zijn al een paar jaar oud ik rijd ieder dag en ze zien er nog super uit

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:33

Uprica schreef:
Hoor alleen maar slechte verhalen over de lipica laarzen. vooral om de levertijd en vaak dat de maten niet goed zijn opgemten waardoor ze weer aangepast moet worden

Mja ik moet zeggen dat ik van die slechte verhalen zelf niet echt ervaring daar mee heb, lange wachttijd is het wel 12-14 weken maar als je gewoon een beetje erachteraan belt heb je ze wel met 14 weken. En bij mij zijn juist de maten tot nu toe altijd perfect geweest. Maarja we zullen zien dit keer, ooit komen er de niro's haha.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:36

ik vind lipica's gewoon echt niet mooi, anders was de keuze wel gemakkelijker, veel goedkoper :P Maar ik heb nog geen seconde spijt van mijn de niro's, ik blijf nog steeds complimenten krijgen!

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:29

Ik heb dat ook met lipica, het ziet er soms wat 'plastic' uit.
Sparen voor een zadel is natuurlijk belangrijker maar anders lekker 200 euro bijsparen en deniro's aanschaffen :)

VeraZZZ schreef:
Niet het meest degelijk.

Italiaans spul niet het meest degelijk? De kwaliteit is erg goed hoor.
Ik weet niet of je er weleens over na hebt gedacht hoeveel paardenmerken italiaans zijn?

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:32

@ moska

Ja, ze zijn gestopt met maken... Maar hij zegt wel dat ze ''opnieuw'' geleverd konden worden... Heb ze nog steeds niet gehaald... Ben bang dat ze er over 3 weken nog liggen :') :=

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 19:51

Goede avond, vanmiddag mijn nieuwe DeNiro's opgehaald, ben er heel erg blij mee!

Afbeelding

Afbeelding

pullaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 19:57

Die zijn mooi <3 , leuk hoor !!

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 19:59

Dankje Pullaar!

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 20:06

Heel mooi!! Blij dat ze goed besteld zijn, zonder kleur foutjes!

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 20:37

Eleonora: daar was ik ook erg blij om, zeker omdat het zolang duurde! :D