Relive challenges #1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 06:51

Oew wat tof!!! Gelukkig maak jij de kms voor januari haha

Ik baal dat ik geen slee heb. Of wel had maar ex heeft hem gewoon weg gegooid

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-26 08:18

Prachtig Chantalla!
En wat gaaf Pjer! :D Heel tof!

Goed dat je bent afgestapt! En machtig mooi die herten zo dichtbij!

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 14:09

Wat gaaf een ree! En goed op beeld ook! :wow:

Vandaag ruim anderhalf uur op pad geweest met Elano. Regen rij jas aan en gaan. Wegen zijn hier heel goed en niet glad. Ruiterpaden zijn zacht dus lekker rondje stad, duin en strand gemaakt. :D

Sneeuw viel wat tegen, maar hier nog wel mooi winters sneeuw plaatje van vandaag. Na de bocht werd het met de stap minder. :')
Afbeelding

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 14:10

Ik vind je heel dapper, ik wou eigenlijk ook gaan maar er staat een wind waardoor je bijna meteen door en door koud bent. Ik geef het op voor vandaag, zelfs mijn paarden zijn er klaar mee :+

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 16:08

Inderdaad, knap hoor, vandaag echt een kantoordag gemaakt, brrrr...

Vandaag is er wel een hele koude wind. En ondanks het dik aankleden had ik het gisteren ook koud, normaal eigenlijk nooit. Maar met de sneeuw stap je toch meer dan normaal in plaats van draven of galopperen. En dat is ook koud.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 17:38

Mhah, ik heb 7,4 km gedraafd en 3,8 km gestapt. En 300 meter galop volgens equilab. Had weinig last van de wind, alleen op het strand functioneerde mijn capuchon als parachute door de wind, dat was wel wat onhandig. En normaal zitten kon ik ook even niet. :+

Maar hier is het over het algemeen warmer dan de rest van Nederland in de winter. Zomers koeler. Goed wind en waterdichte kleding helpt enorm samen met laagjes. Reed nu in een truitje en vestje onder mijn regen rij jas. Samen met mijn schaap op het zadel en de jas scheelt het enorm, want de jas heeft een grote capuchon en valt tot over de knieën wat gewoon veel warmte scheelt. Met fietsen ook fijn trouwens! :D

Ik heb deze.
https://horze.nl/products/hazel-dames-l ... -marine-20

Heb ook nog een rijrok, maar die vind ik met afstappen wat onhandig (stap niet op de gebruikelijke manier af namelijk) en als ik meer wil dan stappen te warm.
Ook nog een of ander regen rijbroek, ergens. Geen ervaring mee, gezien de jas eigenlijk wel voldoet.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-26 17:48

puppy1128 schreef:
Wat gaaf een ree! En goed op beeld ook! :wow:

Vandaag ruim anderhalf uur op pad geweest met Elano. Regen rij jas aan en gaan. Wegen zijn hier heel goed en niet glad. Ruiterpaden zijn zacht dus lekker rondje stad, duin en strand gemaakt. :D

Sneeuw viel wat tegen, maar hier nog wel mooi winters sneeuw plaatje van vandaag. Na de bocht werd het met de stap minder. :')
[ Afbeelding ]

Wat dapper!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 22:05

Puppy, je bent een bikkel.
Ik heb de wereld vanuit een kantoor raam bekeken vandaag en het zag er verrekte fris uit.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 17:46

Pfoe gister vond ik wel heel dapper, toen ben ik lekker binnen gebleven. Morgen wordt hier in het noorden ook een binnenblijfdag.

Vandaag wel weer een rondje kunnen doen, gezellig samen met een stalgenootje en beide op de barebackpad.
Afbeelding

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 19:29

Ik hoop van harte dat de regen en sneeuw even langs waait zodat ik gebruik kan maken van mijn kinderloze uren

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 21:16

En ik hoop dat bij ons het terrein weer even bereikbaar is voor een wandel of buitenbak ronde..

Sterkte aan eenieder in noord Nederland.., jullie krijgen het de komende dagen echt voor jullie kiezen.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 08:46

Mooie foto’s van sneeuwwitjes!!
Chantella van waar in Drenthe ben je?
Hier nog steeds vakantie voor ze..
ga met de hond ipv het paard.. wel vaak getwijfeld om te gaan met Bm maar sommige stukken toch erg glad onder de sneeuw nu icm met de ijzel sowieso niet.

Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-26 10:00

Chantalla schreef:
Pfoe gister vond ik wel heel dapper, toen ben ik lekker binnen gebleven. Morgen wordt hier in het noorden ook een binnenblijfdag.

Vandaag wel weer een rondje kunnen doen, gezellig samen met een stalgenootje en beide op de barebackpad.
[ Afbeelding ]

Ook al weer zo'n gave foto! _/-\o_

paddraigh schreef:
Mooie foto’s van sneeuwwitjes!!
Chantella van waar in Drenthe ben je?
Hier nog steeds vakantie voor ze..
ga met de hond ipv het paard.. wel vaak getwijfeld om te gaan met Bm maar sommige stukken toch erg glad onder de sneeuw nu icm met de ijzel sowieso niet.

[ Afbeelding ]

WOw! Daar ligt ook veel!!

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 10:19

paddraigh, ik rijd vanaf stal zo het Drents-Friese Wold in, kant van Diever/Hoogersmilde.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 16:20

Ik durf het ook niet aan.
Zelfs mijn 24/7 buiten paarden staan nu op stal. Er ligt op zoveel plekken nu ijs onder de sneeuwlaag. Het is gewoon onverantwoord bij ons om er op uit te gaan.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 17:01

Hier in het zuiden is al nergens meer aan te zien dat het ooit gesneeuwd heeft.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 22:09

Chantalla schreef:
paddraigh, ik rijd vanaf stal zo het Drents-Friese Wold in, kant van Diever/Hoogersmilde.

Oww wat heerlijk! Zou dat ecjt wel paar dagen willen zo hup het bos in zonder na te denken dat je moet laden

lletam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-26 18:35

[quote="Chantalla"]Hoe gaat het bij iedereen? Ik moet nog een uurtje voor deze maand. Hopelijk gaat dat lukken want met de kou op komst is dat toch een uitdaging…

We zijn momenteel aan het proberen of een paddle iets voor ons is en de barebackpad is ook wat nieuws voor mijn eigen zit. Worden de rondjes alleen wat kleiner van.
Afbeelding

Off topic vraagje: welke bbpad heb je?

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 07:52

lletam schreef:
Off topic vraagje: welke bbpad heb je?

Mijn barebackpad of de paddle? De paddle op de foto schijnt een demomodel te zijn Buitenzinnig. Mijn barebackpad is de Equinate Harper.
Afbeelding

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 22:29