Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Michelle77 schreef:Is het echt het losse stukje leer?
Dat kan vast! Had het er zondag over met aanmeten. Dat mocht ik het croco blauw zat zijn, ik het evt tzt nog zou kunnen vervangen.
Als je een goede schoenmaker/leeriemand id buurt hebt
DilanZayno schreef:Rena100 schreef:Ik heb mijn laarzen nog steeds niet. Ik krijg helaas van Marije telkens hele vage mailtjes waar ik niets mee kan. Telkens smoesjes of gewoon geen duidelijk antwoord geven. Ben er eigenlijk klaar mee, maar heb het volledige bedrag al aanbetaald dus kan niet echt terug. Ik hou niet zo van klagen, maar moest dit even kwijt. Zit al heel lang te wachten, terwijl ik nu alleen maad hier hoor dat mensen de laarzen netjes op tijd binnen krijg. Snap daar helemaal niets van.
Ik heb hetzelfde probleem ik zit inmiddels bijna 19 weken en ben er echt klaar mee. Ik word niet op de hoogte gehouden en de mails zijn idd heel vaag. Ik wil gewoon gecompenseerd worden..
ievie schreef:Ah wat zuur Janine!! Hopelijk kan het goed gemaakt worden.
Ik ben idd wel gecompenseerd. Niet qua prijs, maar gratis extraatje.
Edit: Typfout
Lithya schreef:Mooi!!
Werd gezegd dat die van mij ervoor de kerst zouden zijn. Heb er een hard hoofd in.
bamsy schreef:Marije zei dat de mijne ook voor kerst verwacht waren terwijl mijn berekening op 2 januari komt, maar ik heb van de week een uitgebreide mail van haar gekregen dat de levertijd waarschijnlijk uitloopt. Hebben meer deze mail ontvangen?
Voor mij persoonlijk maakt het echt niet uit dat het iets uitkoopt maar kan me voorstellen dat sommige dat vervelend vinden.)
Josieee schreef:@Bamsy Wanneer heb jij je laarzen ongeveer besteld? Bij mij werd namelijk ook gezegd dat ik mijn laarzen dit jaar nog zou hebben (ik heb ze 2 oktober laten aanmeten), maar dat kan ik me eigenlijk al niet meer voorstellen als ik hier de reacties lees. De levertijd zou 12 weken zijn, maar dan kom ik zelf ook al uit op begin volgend jaar. Ik heb alleen nog geen e-mail of iets ontvangen.