Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 15:52

Mooi stukje. Maar zij die 20 weken gewacht hebben: hebben jullie dan korting of iets gekregen?

nienkefelice

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 17:58

Ik heb zelfs 24 weken verwacht. Ze zijn wel heel gaaf. Geen korting gehad verder..

Enige puntje ze blijven mij erg strak om mijn voet zitten.... meer mensen hier last van? Puur de voet.. die kan niet ineens groter worden

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 18:00

Heb je niet andere (dikkere) sokken aan dan met het aanmeten?

Mijne zaten ook eerst wel wat strak/aangesloten bij de voeten. Liep op gegegeven moment wel ietsje uit :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 18:57

Nou ik heb marije nergens over gehoord wat betreft een compensatie of iets dergelijks.

Kreeg vandaag wel een mail dat de laarzen waarschijnlijk morgen binnen komen dus ben benieuwd of dat ook zo is.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 19:35

Ik heb vorige week een klein ongelukje met m'n laarzen gehad. Kwam tegen een scherpe rand aan (in galop) en nu is er een klein stukje van het leer gescheurd (daar bij de gesp, pololaars). Natuurlijk vet balen, heb ik ook altijd als ik iets nieuws heb :+ Nieuwe auto, hoppaaa, dikke kras!

Marije maar een berichtje gestuurd of zij nog ideeën heeft om dit een beetje netjes te maken. Het is een vrij kwetsbaar stukje natuurlijk (moet door de gesp). En echt het bovenste stukje is gescheurd :+ Of versneden eigenlijk.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 19:49

Is het echt het losse stukje leer?

Dat kan vast! Had het er zondag over met aanmeten. Dat mocht ik het croco blauw zat zijn, ik het evt tzt nog zou kunnen vervangen.

Als je een goede schoenmaker/leeriemand id buurt hebt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 23:01

Michelle77 schreef:
Is het echt het losse stukje leer?

Dat kan vast! Had het er zondag over met aanmeten. Dat mocht ik het croco blauw zat zijn, ik het evt tzt nog zou kunnen vervangen.

Als je een goede schoenmaker/leeriemand id buurt hebt

Klopt inderdaad...

Nou, ik hoor het volgende week. Ze komt even bij mijn training kijken. Het is echt maar een heel klein stukje en vastplakken zou bijvoorbeeld al genoeg kunnen zijn. Maar ik doe liever even iets verstandigs. :P

Wel fijn om jouw gegeven even in het achterhoofd te houden!

Elien224

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 14:40

DilanZayno schreef:
Rena100 schreef:
Ik heb mijn laarzen nog steeds niet. Ik krijg helaas van Marije telkens hele vage mailtjes waar ik niets mee kan. Telkens smoesjes of gewoon geen duidelijk antwoord geven. Ben er eigenlijk klaar mee, maar heb het volledige bedrag al aanbetaald dus kan niet echt terug. Ik hou niet zo van klagen, maar moest dit even kwijt. Zit al heel lang te wachten, terwijl ik nu alleen maad hier hoor dat mensen de laarzen netjes op tijd binnen krijg. Snap daar helemaal niets van.

Ik heb hetzelfde probleem ik zit inmiddels bijna 19 weken en ben er echt klaar mee. Ik word niet op de hoogte gehouden en de mails zijn idd heel vaag. Ik wil gewoon gecompenseerd worden..

Hier nog iemand met helaas hetzelfde probleem. Ik zit inmiddels op week 24!! Ik heb een paar keer een bericht gestuurd via messenger omdat dat voorheen altijd vlot ging. Steeds weinig info gekregen. Op mail kreeg ik meestal wel de dag erna reactie maar werd er niet veel wijzer uit. Nu weer problemen helaas met verzenden. Ik hoop dat ik men laarzen snel kan gebruiken want ik zit er echt op te wachten. Heb ze ook al helemaal betaald bij opmeting. Ik heb gisteren gevraagd of mijn laarzen al verstuurd werden, maar dat was niet het geval. Marije sprak me nu wel over compensatie en dat is wel vriendelijk. Hopelijk moet ik daar ook niet zo lang op wachten.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 09:03

Ah wat zuur Janine!! Hopelijk kan het goed gemaakt worden.

Ik ben idd wel gecompenseerd. Niet qua prijs, maar gratis extraatje.

Edit: Typfout

DilanZayno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 12:49

Ik heb de mail van marije ook ontvangen dat als ze de 25e nog niet binnen zijn ik 10% korting krijg op het resterende bedrag. Ben blij met de compensatie.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 00:34

ievie schreef:
Ah wat zuur Janine!! Hopelijk kan het goed gemaakt worden.

Ik ben idd wel gecompenseerd. Niet qua prijs, maar gratis extraatje.

Edit: Typfout

Ja, best zuur...
Maar liever dat ik het zelf heb veroorzaakt, dan dat ik pech heb zoals met mijn auto. Daar hing geen briefje op... Dat vond ik véél zuurder!

Mooi dat er sprake is van compensatie voor de mensen die lang wachten! Ik hoop voor jullie dat jullie straks allemaal een mooi paar laarzen onder de boom hebben! _/-\o_

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 09:53

Hoe onderhouden jullie je laarzen?

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 15:00

Langzaam aan ga ik proberen mijn petrie laarzen te verkopen en wil ik gaan kijken naar celeris.
Echter twijfel ik nog wel door de lange wachttijden

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 10:56

Ze worden vandaag eindelijk bezorgd. Marije heeft alvast een fotootjes gestuurd. Nu nog even afwachten of het allemaal goed past!

Afbeelding

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 11:05

Erg mooi Rena!!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 11:09

Mooi zeg!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:20

Prachtig! <3 Hoop dat ze perfect zijn voor je!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 15:01

Mooi!!

Werd gezegd dat die van mij ervoor de kerst zouden zijn. Heb er een hard hoofd in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 17:32

Prachtig, zo wil ik ze ook wel.

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 19:38

Lithya schreef:
Mooi!!

Werd gezegd dat die van mij ervoor de kerst zouden zijn. Heb er een hard hoofd in.

Marije zei dat de mijne ook voor kerst verwacht waren terwijl mijn berekening op 2 januari komt, maar ik heb van de week een uitgebreide mail van haar gekregen dat de levertijd waarschijnlijk uitloopt. Hebben meer deze mail ontvangen?

Voor mij persoonlijk maakt het echt niet uit dat het iets uitkoopt maar kan me voorstellen dat sommige dat vervelend vinden.

Heb mezelf voorgenomen pas weer op wedstrijd te mogen als ik m'n nieuwe laarzen heb dus kan ik mooi nog even door trainen :')

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:58

bamsy schreef:
Marije zei dat de mijne ook voor kerst verwacht waren terwijl mijn berekening op 2 januari komt, maar ik heb van de week een uitgebreide mail van haar gekregen dat de levertijd waarschijnlijk uitloopt. Hebben meer deze mail ontvangen?

Voor mij persoonlijk maakt het echt niet uit dat het iets uitkoopt maar kan me voorstellen dat sommige dat vervelend vinden.)

De laarzen heb ik niet via Marije. Op de eerste laarzen heb ik ruim 16 weken gewacht, maar die waren helaas niet goed. Nu wacht ik inmiddels weer 6. Er werd gezegd dat ze met 4 weken verwacht werden omdat het een herbestelling was.

EJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:26

@Bamsy Wanneer heb jij je laarzen ongeveer besteld? Bij mij werd namelijk ook gezegd dat ik mijn laarzen dit jaar nog zou hebben (ik heb ze 2 oktober laten aanmeten), maar dat kan ik me eigenlijk al niet meer voorstellen als ik hier de reacties lees. De levertijd zou 12 weken zijn, maar dan kom ik zelf ook al uit op begin volgend jaar. Ik heb alleen nog geen e-mail of iets ontvangen.

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:22

Josieee schreef:
@Bamsy Wanneer heb jij je laarzen ongeveer besteld? Bij mij werd namelijk ook gezegd dat ik mijn laarzen dit jaar nog zou hebben (ik heb ze 2 oktober laten aanmeten), maar dat kan ik me eigenlijk al niet meer voorstellen als ik hier de reacties lees. De levertijd zou 12 weken zijn, maar dan kom ik zelf ook al uit op begin volgend jaar. Ik heb alleen nog geen e-mail of iets ontvangen.

Ik heb ze 12 september besteld met als levertijd +- 16 weken dus was er al niet vanuit gegaan ze dit jaar nog te krijgen :o

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:45

Ik heb ze 28 augustus laten aanmeten en had een wachttijd van 12 weken, dus ik zit er ook al wat over. Zou ik een berichtje sturen of nog even wachten? Ik heb ook geen mail gekregen dat als ze na de 25e komen er een korting is of er langere wachttijden waren. Ik had een maandje geleden, toen ik de rita's van een bokker zeg gevraagd of de ritas in het algemeen op tijd kwamen en ze antwoordde positief.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 20:58

Ohh Rena, ik zag die van jou ook al op Facebook langs komen. Zoo gaaf!