Beetje inspiratie gevonden op youtube moet je dnek ik niet met een zware hoepel doen want dat sla je je zelf misschien nog een hersenschudding maar anders leuk toch?!
Lulychellu
Geplaatst: 06-03-13 11:07
Bij mij gaat het steeds beter, heb niet echt last van die massagebulten op de hoepel gehad .Eerst kon ik het niet lang volhouden , hij viel steeds maar heb nu de smaak te pakken en kan het steeds langer volhouden En het blijft leuk
Morgen komt mijn hoepel als het goed is! Ik had ook de waist trimmer besteld (alleen in een andere bestelling omdat ik pas later bedacht dat ik die eigenlijk ook wel wilde), maar bij de orderstatus van die bestelling staat "afgewezen" wat ik persoonlijk nogal vreemd vind aangezien ik met iDeal heb betaald en het geld wel gewoon is afgeschreven. Ik heb gelijk maar even een mailtje gestuurd, want ik wil of die waist trimmer of mijn geld terug.
Haha, ja ik ben erg benieuwd naar de reactie. Ze hebben namelijk wel een pagina met daarop uitgelegd wat de verschillende orderstatussen betekenen maar "afgewezen" staat daar ook niet tussen..
Haha mocht vriendlief doen bij mij! Kreeg het bij de massage ook niet goed voor elkaar. En als ik mn geduld verlies gaat het stuk hahaha dus maar uit handen gegeven haah
Haha ja, alle andere lukte wel, maar ééntje niet grr.. Wacht nog even op de waist trimmer want ik heb twee piercings bij mijn heup en bij eentje was het steentje al los gegaan. Heb wel even geprobeerd en één kant lukte het me wel een paar seconden, maar de andere kant op, pff..
Wauw één kant op lukt het hoelahoepen me echt heel goed! Alleen de andere kant wat minder.. Daar lukt de beweging me niet zo snel en soepen. Ik ben ook helemaal niet blauw terwijl de beschermen nog niet binnen is en mijn hoepel toch wel 1.5 kg is! Ik vind het ook echt leuk om te doen, vooral als het goed lukt. Misschien dat die kant waarop ik stijver bent ook wel de reden is dat ik scheef op mijn paard zit.