Een beige (met gat :p) Een witte voor wedstrijden Een paars met zwarte Een bruine met allemaal ruitjes geloof ik Een beige met donkerbruine kontvlek Een blauwe spijkerding met bruine kontvlek
Ik heb er 4, waarvan ik een grijze broek met leer het vaakst draag. Dan heb ik ook nog een grijze van een andere stof, maar daarmee heb ik niet echt grip op het zadel dus die vind ik niet zo fijn. Ook nog een met ruitjes met stukken leer aan de binnenkant van de benen, en ten slotte een witte voor eventuele wedstrijden.
_Aine
Geplaatst: 16-01-13 14:55
-
Laatst bijgewerkt door _Aine op 13-02-22 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Kyarahh
Geplaatst: 16-01-13 15:07
Ik heb er op dit moment redelijk veel; -1 groene die al heeeeul oud & oerlelijk is, maar die zit zó fijn . -1 thermorijbroek. -1 babyblauw met zwart. -1 lichtbruine. -1 donkerbruine met een paars zitvlak, is ook niet de mooiste rijbroek die ik heb maar hij zit wel heel lekker! -1 donkerbruine die te klein begint te worden, dus die draag ik niet lang meer. -1 donkerblauwe maar die zit vre-se-lijk dus die heb ik zelden aan. En dat is nog de duurste van al m'n rijbroeken ook . -1 witte, maar die doe ik alleen met wedstrijden aan.