Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Margje schreef:Liesje89; volgens mij heb ik de walnut, ik ga ze verkopen omdat ze toch iets te klein zijn dus maak binnenkort toch foto's. Ik vind ze erg mooi, de kleur is na een jaar ook niet echt veranderd volgens mij. Anders ga je toch gewoon een keer naar een winkel om ze te bekijken? Zou ik sowieso doen, ook om te kijken welke maat je moet hebben.
Ik zit heel erg te twijfelen of ik ze tweedehands ga kopen... Ik heb mooie gezien in de goede maat (wel zwart/bruin, ik vind mijn bruine wel heel mooi..), maar die ik nu heb is al mijn tweede paar wat lek is gegaan. Daarmee kon ik gewoon terug naar de winkel en werd het opgelost, maar als ik ze via internet koop is dat natuurlijk een stuk lastiger. En het lijkt wel of die dingen altijd lek gaan... Iemand nog tips voor andere laarzen?
Is iemand hier het trouwens wel eens opgevallen dat de maten soms verschillende uitvallen? Ik had 41,5, die zaten perfect maar toen ze lek gingen mocht ik nieuwe uitzoeken. Zonder nadenken dus weer een paar 41,5 uitgezocht. Ik had op dat moment last van mijn tenen, dus daarom zat het niet perfect, maar inmiddels kan ik toch niet ontkennen dat de rechterlaars echt te klein is. Nu wil ik dus maat 42 kopen, maar voor hetzelfde geld zijn die dan weer te groot. Kan er verschil in de maat zitten, misschien wel bij een andere kleur ofzo?
Garantie schijnt wel goed te zijn..