Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CielitoLindo schreef:het ziet er niet heel charmant uit, de kortste schagt maar wel met de grootste omtrek die er te krijgen is
Het benadrukt wel heel erg mn dikke kuiten en mn korte pootjes maarja
MontyRulezz schreef:CielitoLindo schreef:het ziet er niet heel charmant uit, de kortste schagt maar wel met de grootste omtrek die er te krijgen is
Mag ik vragen wat voor kuitmaat je hebt???![]()
Ik heb namelijk ook een tamelijke dikke kuit (40 cm)...... en wil deze graag in het bruin...
LetsgoKelly schreef:Ik vind het eigenlijk helemaal niet opvallen. Ziet er goed uit!
Ik kon in de winkel niet eens zelf mijn laarzen dichtdoenmaar ik krijg wel die kuitmaat.
Ze zei dat dat zeker uit ging lopen, ohjee, nu begin ik bang te worden dat ik ze straks niet eens alleen aan kan doen!! AAH
Ik ben denk ik wel afgevallen sinds toen dus miss valt het toch mee..
MontyRulezz schreef:Ik ben gisteren bij de ruitersportzaak ruyters voor ruiters in Nuenen geweest en daar verkopen ze ook de De Niro's.
Ik heb gevraagd of hun die ook op maat konden maken, en dat ging, maar dan duurde het wel wat langer.
Prijs daar was 379 euro. Blijkbaar komt Petri met een zelfde soort laars, maar dan van rundsleer en die zal 349 gaan kosten volgens hun.
Karoliefje_ schreef:LetsgoKelly schreef:Ik vind het eigenlijk helemaal niet opvallen. Ziet er goed uit!
Ik kon in de winkel niet eens zelf mijn laarzen dichtdoenmaar ik krijg wel die kuitmaat.
Ze zei dat dat zeker uit ging lopen, ohjee, nu begin ik bang te worden dat ik ze straks niet eens alleen aan kan doen!! AAH
Ik ben denk ik wel afgevallen sinds toen dus miss valt het toch mee..
Ik vind het heeel apart wat jij te horen hebt gekregen, mijn laarzen zijn bij de kuit amper uitgelopen. Als je ze nu niet eens zelf dicht krijgt.. Vraag ik me af hoe strak ze straks zittenGood luck!
MontyRulezz schreef:CielitoLindo schreef:het ziet er niet heel charmant uit, de kortste schagt maar wel met de grootste omtrek die er te krijgen is
Mag ik vragen wat voor kuitmaat je hebt???![]()
Ik heb namelijk ook een tamelijke dikke kuit (40 cm)...... en wil deze graag in het bruin...