Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik heb een hele drukke baan en thuis MOET het dus LEUK zijn
. Wij hebben echt gekozen, bestaan opbouwen in de paarden is erg moeilijk, dan maar liever het geld ergens anders verdienen en het uitgeven in de paarden. Geeft wat meer zekerheid, ook al word ik soms gek (drukke baan, 6 paarden op stal en nu ook nog 3 veulens erbij)!
Sieppus schreef:Ja, ik ben er vandaag geweest. Het is een super accomodatie, met mooie stallen en veel grond. Nu komt alleen de maar.....
Op het terrein staan 2 huizen, in de ene woont een vrouwtje die 4 paarden heeft het andere huisje is zo ontzettend klein dat als je je omdraait je vast met je kont in de kast zit. Daar passen mijn vriend en ik niet in!!!!![]()
Plus op het moment zijn er van de 24 stallen 7 tijdelijk verhuurd!!! Dus dan heb ik maar 17 stallen om te verhuren, en de paarden van die andere mensen die lopen ook in het land!! Het vrouwtje vertelde me dat ze elke dag de poort om 5 uur dicht doen. Toen werd ik wel een beetje pissig, omdat ik er een pensionstal wil gaan beginnen die tot 10 uur toch wel open moet zijn.
Dus ik heb gezegd dat ze me weer mogen bellen als iedereen eruit is!!!