Leer of rubber ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CherylDaraxo

Re: Leer of rubber ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 09:46

Ik heb rubbere om lekker vies te laten worden. Als het bijvoorbeeld flink heeft geregend, dan vind ik dat toch erg handig.
Maar toch heb ik bijna altijd mijn leren aan want ik vind dat toch een veel betere pasvorm hebben. Naar verloop van tijd gaan die heerlijk naar je voeten staan en zijn lekker met zowel koud als warm weer.

Natasja22_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 12:27

Kheb op het moment nog rubberen..maar ik wil leren gaan kopen denk ik

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:16

Ik kreeg altijd vreselijke zweetvoeten in rubberen laarzen Misselijk
Dus toen mijn voeten uitgegroeid waren toch maar gekozen voor leren. Die zitten fijner, geven meer steun en het staat gewoon mooier ook vind ik Ja

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:19

Leer *LOL* Ik reed eerder met rubberen laarzen en toen ik op ponykamp ging moest ik van mijn ouders mijn rubberen laarzen meenemen. Omdat het slecht weer zou worden. Ik heb het hele ponykamp zere voeten gehad... Ik wil nooit meer wat anders dan leer Haha!

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:32

Leer, leer, mijn koninkrijk voor leer! Vork

Nee, ik heb niet zo lang geleden omdat het moest een half jaar met rubber laarzen gereden, daarvoor als iets van 4 jaar lang met leer en ik werd er gek van. De schacht was niet lang genoeg ( krijg je als rubber vrijwel alleen maar standaard lengtes heeft ), na 10 minuten rijden zat mijn hiel halverwege de schacht, pasvorm zoog, ze zaten niet, waren onmogelijk uit te krijgen omdat die krengen zich helemaal vacuüm zogen om mijn benen en na 2 maanden moest de voering eruit geknipt worden omdat die inmiddels zodanig los zat dat ik er niet eens meer in kwam. Nee, ik hou het echt weer bij leer, mijn rubberdagen zijn voorbij.

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:35

Rubber!
Ik rijd zelf alleen maar buiten, dus leer is voor mij geen doen. Knipoog
Ik heb ze wel, maar gebruik ze nooit meer.
Ook voor het contact met mn paard vind ik rubber beter, met leer voel ik niet goed wat ik doe.

Lang leven rubber dus! Of mijn stalschoenen met chaps Knipoog