Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
na een jaar of 4/5 is dat wel het geval. Langer dan dat wil ik hem eigenlijk ook niet hebben. Aangezien hij na een jaar of wat (weet niet precies hoeveel) niet veilig meer is. Net als een moterhelm.

) omdat die andere te klein werd!
.. Anneexx schreef:Hoi! Ik weet niet zo goed of ik mijn cap moet vervangen. Ik heb een cap van ong. 60 euro. En heb hem nu 2 jaar denk ik. Ik heb hem natuurlijk wel eens op de grond laten vallen, maar dat is nooit hoger dan 1 meter. Ik wil graag een nieuwe cap, maar mijn moeder vind het nog niet nodig. Wat denken jullie? Moet ik mijn cap vervangen?
Maaike_Ma schreef:Anneexx schreef:Hoi! Ik weet niet zo goed of ik mijn cap moet vervangen. Ik heb een cap van ong. 60 euro. En heb hem nu 2 jaar denk ik. Ik heb hem natuurlijk wel eens op de grond laten vallen, maar dat is nooit hoger dan 1 meter. Ik wil graag een nieuwe cap, maar mijn moeder vind het nog niet nodig. Wat denken jullie? Moet ik mijn cap vervangen?
dit is een topic van 11 jaar geleden
Maaike_Ma schreef:Anneexx schreef:Hoi! Ik weet niet zo goed of ik mijn cap moet vervangen. Ik heb een cap van ong. 60 euro. En heb hem nu 2 jaar denk ik. Ik heb hem natuurlijk wel eens op de grond laten vallen, maar dat is nooit hoger dan 1 meter. Ik wil graag een nieuwe cap, maar mijn moeder vind het nog niet nodig. Wat denken jullie? Moet ik mijn cap vervangen?
dit is een topic van 11 jaar geleden