. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Pecco_Myrthe schreef:Hebben jullie ook tips voor de enkels?
Ik heb sinds een half jaar Petrie laarzen maar door mijn absurt dunne enkels glijd ik omhoog in men laars bij bijvoorbeeld het lichtrijden.
Ik heb er al een steunzooltje in maar t schiet niet echt op
Ik heb ook men beugels korter gehad maar dit werkte ook niet en ik had een blauwe plek op men enkel zo groot als een tennisbal :S
Bestaan er geen sokjes voor om je enkels of iets dergelijks???

Adin schreef:ik heb sinds een week of 3 ook Petrie's, de standaard. Het inlopen valt me tot nu toe erg mee, waar ik vooral last van heb ik uit uittrekken. Ik krijg verschrikkelijke kramp in mijn kuit, zo erg dat ik ze bijna niet meer aan durf te doen omdat ik al bang ben voor het weer uittrekken van de laarzen. Ik heb de dunne kingsland sokken + plastic zakjes zodat ik ze zo snel mogelijk uitkrijg maar vaak schiet de kramp er toch in. Ik wil er eigenlijk mee rijden maar ben bang dat ik ze niet meer goed uitkrijg.
Heeft iemand anders hier ook last van? lees er niets over nl.
. Ik heb er inlegkruisjes op geplakt (jawel
) en toen ging het beter. Inmiddels heb ik nergens last meer van, ze zijn me nu te wijd geworden, en laat ze deze week innemen. Ik ben bang dat ik dus weer van voor af aan moet beginnen
. Pecco_Myrthe schreef:Hebben jullie ook tips voor de enkels?
Ik heb sinds een half jaar Petrie laarzen maar door mijn absurt dunne enkels glijd ik omhoog in men laars bij bijvoorbeeld het lichtrijden.
Ik heb ook men beugels korter gehad maar dit werkte ook niet en ik had een blauwe plek op men enkel zo groot als een tennisbal :S
Pecco_Myrthe schreef:Hebben jullie ook tips voor de enkels?
Ik ga het ook eens proberen met natte kranten ofzo
.
Mausje900 schreef:Pecco_Myrthe schreef:Hebben jullie ook tips voor de enkels?
Zal ik dan eens wat verklappen? Ik ben namelijk een testrijder voor Petrie. Zij hebben wel vaker klachten gehoord over zere enkels en daar zijn ze nu wat voor aan het zoeken. Eind van deze week krijg ik als het goed is de Standard laarzen met gelpads bij de enkels. Als ik ze goed vind zitten en de heren Petrie zijn er ook over te spreken, gaan ze dit als optie invoeren.
Overigens hebben de heren Petrie mij verteld dat inderdaad de beste manier om ze in te lopen is, om te rijden. De tip met spiritus hebben ze mij ook verteld en toch ook "traplopen". Maar dan op een tree staan en je hakken uitdrukken. En als het echt heel erg pijn doet voor ze een beetje zijn ingezkt, die hakjes. Maar die hebben jullie al genoemd.
Pecco_Myrthe schreef:Ik ben benieuwd hoe ze zullen rijden! Zou echt een uitvinding zijn voor me..
ookal heb ik een gewoon normaal postuur) en heb ook diverse malen kramp gehad in mn kuiten. Ook al eens tijdens het rijden. Daarna moesten de laarzen ook opgerekt worden, anders kreeg ik ze ook echt niet uit.
Pecco_Myrthe schreef:Mausje900 schreef:Zal ik dan eens wat verklappen? Ik ben namelijk een testrijder voor Petrie. Zij hebben wel vaker klachten gehoord over zere enkels en daar zijn ze nu wat voor aan het zoeken. Eind van deze week krijg ik als het goed is de Standard laarzen met gelpads bij de enkels. Als ik ze goed vind zitten en de heren Petrie zijn er ook over te spreken, gaan ze dit als optie invoeren.
Ik ben benieuwd hoe ze zullen rijden! Zou echt een uitvinding zijn voor me..
.