Jaa,
wij naar andere kant van nederland voor een leuke dressuurpony, je snapt natuurlijk al:
Wij lopen de stal in met de eigenaar, beest spaced em helemaal in de stal, zo druk als ie was. Nou, na 10 minuten halster omgekregen, ging de eigenaar de pony poetsen.. En jaa hoor, beest spaced em weer. En we zouden bij een dressuurpony kijken, meisje pakt zo'n leuk springzadeltje, scherp bitje, martingaal erop, de bak in. En oojaa, ik hoefde geen zweep, want hij hield niet zo van zweepjes.. Zij er eerst op, en wat een bouwval. Liep te Diep, passen veeeeel te groot voor zo'n pony, wilde gewoon niet normaal dressuuren. En springen deed ie wel hoor! zeiden ze tenminste..
Dus ik erop, beest loopt weer veel te diep, je hoefde een keer je hand te bewegen, beest stoof weg, dus ik gewoon doorrijden. Na kwartiertje etteren was ik helemaal verliefd; Trafaire(weet niet hoe je dat schrijft), wijken, appuyeren, en een sprongetje gemaakt. Ik in galop, contragalop, overspringen, alles. Ik wend een keer af ergens, beest peerd em en geeft een paar flinke bokken, steigerd een paar keer, valt haast achterover, dus ik weer doorrijden. Ik wil langs die plek gaan, beest springt met 4 benen tegelijk in de lucht, steigert weer, maarja, ik zat op dat leuke springzadel, ik ernaast. Paard wild, paard weer getemd door eigenaar en ik er weer op. Ging weer een beetje redelijk, toen ben ik gestopt. Hij was helemaal bezweet, en volgens mij had dat beest een kronkel in zn kop. Zo druk heb ik een pony nog nooit gezien in de bak.
bedankt als je alles gelezen hebt:p