Ieder zijn punt inderdaad, had het in dit geval echter niet speciaal tegen jou
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cheveyo schreef:super die motivatie inderdaad
en het zitten en hangen op school is veel intensiever en vraagt veel meer van je lijf dan de energie die je lijf nodig heeft bij een priveles

Miran schreef:Roosje, rustig aan wat buitendingen doen en een priveles rijden, ik hoop dat je daar toch zelf wel de verschillen tussen ziet...
Cheveyo schreef:nee hoor bedoel het heel niet negatief, daarom heb ik de smiley er ook achter gezet.
Ieder zijn punt inderdaad, had het in dit geval echter niet speciaal tegen jou
Roosje1987 schreef:Grappig eigenlijk, wat betreft werk vind ik het weer wat anders. School doe je voornamelijk voor jezelf, met werk zijn er ook anderen en een bedrijf van je afhankelijk.

Roosje1987 schreef:Grappig eigenlijk, wat betreft werk vind ik het weer wat anders. School doe je voornamelijk voor jezelf, met werk zijn er ook anderen en een bedrijf van je afhankelijk.
runningkawa schreef:Maar wel is het vaak zo wat je van huis uit mee krijgt als je jong bent je als je een baan hebt ook nog steeds doet
Dat je snel weer beter bent.
Maar dat geeft ook niet, want iedereen heeft recht op zijn of haar mening
Netje schreef:Ik zie dat anders: ik geef haar juist mee dat als je ergens een verantwoordelijkheid voor neemt (in dit geval een paard) je niet verzaakt als je ziek bent (tenzij je natuurlijk fysiek écht niet in staat bent), maar dat gewoon doet zolang het nog enigszins kan (geldt ook voor uitgaan, dagjes weg etc.: als het paard gedaan moet worden dan gaat dat vóór;