Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ben heel benieuwd..
Nu 4 jaar laten hebben ze hun langste tijd gehad
Nieuwe heb ik al laten aanmeten, alleen wil ik mijn oude toch eerst goed opdragen. Daarnaast gaan ze meer dan 700 euro kosten
, mijn ouders zijn niet zo blij
, maar ja, met deze kan ik ook niet meer rijden, die zakken zover af dat ik mijn laars zowat verlies
. Rolo_Me schreef:Ben vandaag nog even bij een zaak geweest, waar ik mijn eerste paar Königs op heb laten meten, als ik ze nu wou laten maken was ik weer rond de €700,- kwijt. Moet toch maar eens een ritje naar Duitsland maken. Maar eens kijken wat die voor mij kunnen doen, zijn er meer mensen die ervaring hebben met Königs laarzen in Duitsland laten maken (net over de grens in Nordhorn moet er 1 zitten) of andere ruitersportzaken.

asjemenou schreef:Kun je ze niet smaller laten maken?
Met een rits ofzo?
! Dat is het rottige er aan. kaatje77 schreef:Rolo_Me schreef:Ben vandaag nog even bij een zaak geweest, waar ik mijn eerste paar Königs op heb laten meten, als ik ze nu wou laten maken was ik weer rond de €700,- kwijt. Moet toch maar eens een ritje naar Duitsland maken. Maar eens kijken wat die voor mij kunnen doen, zijn er meer mensen die ervaring hebben met Königs laarzen in Duitsland laten maken (net over de grens in Nordhorn moet er 1 zitten) of andere ruitersportzaken.
Ja, ik heb ze daar aan laten meten.
De Favorit met als extra een rits binnenvoor.
Totaal kostenplaatje 304,=
http://www.sattel-un-sellen.de
kaatje77 schreef:Gewoon bellen.
Kunnen ze het je zo vertellen.
, anders laat ik wel even iemand anders bellen, die komt oorspronkelijk uit duitsland
. Dankje voor de info
. 
, met mijn gebrekkige Duits. Maar ben er enigzins uitgekomen, het model Sir, zou helemaal op maat gemaakt (dus niet een standaard model aanpassen) komen op €580,-. Is dan verhard aan de buitenkant, rits schijnvoor. Zijn dus een kleine €200,- goedkoper dan hier in Nederland. Denk dat ik er maar eens een ritje aan moet wagen
.