Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, dus ik snap niet waar hij het lef vandaan haalt, jij hebt voor deze maand je verplichting gedaan, betaald voor december, hij moet ook zijn verplichting na komen en jouw met je paard bezig laten zijn en het dier verzorgen zoals is afgesproken. Gebeurd dit niet, ben ik ala minuut vertrokken, al moet ik voor de dubbele prijs ergens tijdelijk gaan staan, maar weg ging hij daar en dat heb ik dus al een keer gedaan. Big deal, heb ik rustig de tijd om een betere stal te zoeken en
spaargeld
runningkawa schreef:Het verhaal wordt steeds gekker...
niks geen vraag voor een vriendin...maar ineens een andere pensionklant
Maschke die het heeft over een vader die niet wil helpen maar zelf 30 is....
verhalen over oktober en bijna 2 maanden terug....
Hoe langer dit verhaal gaat hoe meer ik naar mijn eerste bericht terug ga....het verhaal van de staleigenaar...
.
.
lottehorse schreef:echt runningkawa ik merk echt dat jij altijd in ieder topic tegen menesn in gaat. mischien moet je het gewoon eens laten rusten en er niet altijd tegen in willen gaan. dit is namelijk erg iritant voor zowel ts als de lezers

Verder zou ik als het je opvalt het via PB oplossen en niet in een van de topics waar het je opvalt 
fransje23 schreef:Er is wel een verschil tussen 1 maand opzegtermijn of 1 maand huur bij opzeggen. Je vriendin moet dus gewoon minimaal 1 maand voordat ze vertrekt opzeggen. Ga je eerder weg dan betaal je inderdaad extra. In die maand kan de staleigenaar rustig naar een nieuwe klant zoeken en heeft hij minder verlies van inkomsten.
Nou nee dus, wordt ik genaaid, ga ik niet fatsoensregels na. FZ_Lin schreef:Ik heb geen contract, maar wel een maand opzegtermijn! Als ik eerder dan de maand wegwil, moet ik het geld geven ookal sta ik er niet meer met me paard.
Maar bij ons is het gewoon vanzelfprekend