En hebben jullie je wedstrijd doelen gehaald voor 2007?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jobbeltje

Re: En hebben jullie je wedstrijd doelen gehaald voor 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:14

Ik quote mezelf even uit het vorige topic:

Jobbeltje schreef:
Mijn doel voor 2007? De B doorkomen Ik begin in januari, dus dat zou moeten kunnen als mn paard zich een beetje gedraagd Haha!

Nou het paard waar ik in januari 2007 mee begonnen ben heeft inmiddels 8 winstpunten in de B, en gedraagd zich helemaal niet zo goed in de ring Bloos Maar ik ben er nog een ander paard naast gaan starten, en die heeft zat winstpunten in de B gehaald (binnen een half jaar Knipoog ) dus die gaan we in januari L1 starten. Doel dus deels behaald Haha!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:18

Ik heb ze niet gehaalt.

Wou L springen zijn met winst.. Dat was gelukt maa heb nu ook weer verlies gereden dus sta nu op 0 Tong uitsteken

M1 startgerechtigd is ook niet gelukt.
Ben 6 maanden van dit jaar niet gestart en de rest weinig dus ben niet ontevreden maar mn punten voor het M heb ik nog niet.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:23

Mijn doel voor dit jaar was om voor 1 januari M1 te starten of iig de punten voor het M1 te hebben, en mn eerste officiele parcoursen te starten. Haha!
Springen ben ik wel gestart in het B, maar nog niet zo fanatiek. Dressuur is boven verwachting goed gegaan, heb nu 9 wp in het M1, in 2 maand tijd.. Tong uitsteken

Nieuwe doel voor 2008: Rond begin van het binnenseizoen Z1 starten! En ietsje meer gaan springen! Koe

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 18:39

casperrr schreef:
Ik had in het vorige topic gezet:
Citaat:
Mijn doel met Casper in dit jaar, om voor 2008 M startgerechtig te zijn. Onze startkaart is net binnen, binnenkort starten we. ben benieuwd...

Ik moest toen nog starten (ben dit jaar in februari gestart) en ik ben inmiddels L2+9.

En vandaag de laatste winst gehaald in het L2.
5 januari start ik M1.

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 09:25

mijn berichtje gevonden Tong uitsteken

Citaat:
Ik heb geen doelen....

Heb ik trouwens sowieso niet heel erg, wil natuurlijk wel zo hoog mogelijk komen, maar met druk erachter is er niets aan!

Met de pony zijn we nu net door de blessure heen, dus daar gaan we langzaam weer mee starten, dat vind ik al helemaal geweldig!
Het zou natuurlijk helemaal zuper zijn als we in december de puntjes voor de Z hebben, maar het is niet echt een doel.

Met het paard gaan we ook langzaam weer wat starten, heb alleen niet zoveel tijd om te oefenen met hem
We zijn een tijdje met hem met wedstrijden gestopt omdat het niet zo goed ging, als je nl. met 151 punten de ring uitkomt, moet je je toch afvragen of je niet beter nog eventjes door kunt oefenen
Nu gaat het alweer stukken beter, dus we gaan het gewoon weer proberen
Het zou hartstikke leuk als ik met hem een paard wpjes kan halen, maar ook nog niet echt een doel, ik weet ook nog niet hoe het met school gaat volgend schooljaar enzo, we zien dus nog wel

Nou, met de pony is mijn doel niet gehaald.
Ik werd toch echt te groot, en heb besloten haar te verkopen, we zijn M2+4 geworden, waar ik erg tevreden mee ben Lachen

Met het paard is het doel wél gehaald.
Die paar wpjes in de L2 zijn goed gekomen.
In juni hadden we er 10, in september 15, en toen zijn we overgegaan naar de M1, waar we nu 3 wpen hebben, uit 6 proeven.
Had ik vorig jaar niet durven dromen Tong uitsteken
Dus ik ben errug tevreden over hem Lachen

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 10:20

Mijn doel gehaald hoor Pling
12 Januari mijn eerste L2 wedstrijd! Wou eigelijk al in november ofzo L2 starten, maar aangezien ze 2 maanden kreupel was, en 2 maanden rustig moesten rijden, kon ik 4 maanden niks doen.

johanna84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 10:29

mijn doel heb ik totaal niet gehaald! mijn paard stond al een half jaar met peesblessure, ik wilde van de zomer weer beginnen met wedstrijden, maar toen hij weer aan het werk moest kwam de blessure weer terug, en heb ik met pijn in mijn hart moeten besluiten een nieuwe baas te zoeken voor hem waar hij meer rust kreeg. voor mij dus echt een k*ote jaar! heb nu een 2,5 jarige hopelijk lukt het nog om eind komend jaar weer te beginnen. 2008 maakt het hopelijk allemaal goed!

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 10:30

Ja, ik voor het eerst gestart! Lekker rustig aan Ja

Ikdeliefsteh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 10:47

nee Boos! mijn 1e pony was L2, die is verkocht want hij sloopte de stal om eceem, die is naar een manege gegaan met speciale boxen Knipoog Haha! en toen een pony gekocht maar die ging mt mij ervandoor als we aan het rijden waren dus weer verkocht Huilen Huilen en nu in het voorjaar weer een pony ( op mn verjaardag denk ik !! )en dan een band opbouwen en beginnen met ondelinge clubwedstrijden, en langzamerhand officieel ... Duivel Duivel Duivel

FrankavdT

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 14:00

Ik had niet echt een doel, ik had ideeen. Ik hoopte dat mijn jonge paard goede M1 proeven zou gaan lopen, en misschien aan het eind van het jaar wel M2. Ik wilde graag Prix startgerechtigd worden met mijn andere paard. En mijn jonge merrie aanrijden.

Die ideeen zijn ruimschoots behaald. Mijn jonge paard heeft deze zomer 1e prijzen binnengehaald, en op de Brabantse gelopen in het M1, waar hij ontzettend goed liep. En hij loopt inmiddels M2 en heeft alweer 7 winstpunten!! Ik ben enorm trots op hem dat hij het zo goed doet!

Mijn andere paard is ook ruimschoots Prix startgerechtigd, we moeten zelfs bijna over. Bloos En dat gaan we ook doen, ik durf alleen niet zo goed... Mijn jonge merrie doet het ook goed, dus mijn ideeen zijn wel verwezenlijkt.

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 14:13

wij gingen eerst maar op zoek naar een paard.
met wel het idee al in ons achterhoofd van de wedstrijden.
super braaf paard en de wedstrijden gingen/gaan ook steeds beter.
het gaat gewoon steeds beter dus ben blij met hoe het gegaan is. Knipoog
ik heb wel bereikt wat ik wilde Knipoog

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 15:22

Het valt mij trouwens op dat als iemand zijn doel heeft bereikt diegene zijn doel ook écht heel goed heeft bereikt, óf het is gewoon helemaal de mist ingegaan.

Je ziet amper/bijna niemand met een tussenweg!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 22:01

Ik heb het precies gehaald hoor, ondanks ik nog maar 6 maanden wedstrijden rijd.. ietsjes korter dan gepland. Nagelbijten / Gniffelen
Wilde M1 zijn & ben één keer M1 gestart. Tong uitsteken

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 09:10

Haha, net de 30ste nog 2 piunten gehaald in de M1 waardoor ik nu 2008 mag beginnen in de M2.
Het gaat echt veel sneller dan gepland. Go jij! Go jij!

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 10:21

Ik had in April mn pony verkocht, in mei kochten we mn nieuwe pony. Een maandje daarna had ik mn startkaart binnen en begon ik in de B ( zat met mn vorige pony in de L2 +2 ) met 3 wedstrijden ging ik door de B, met 4 wedstrijden door de L1, ben nu 3x gestart in de L2 en heb alweer 11 winst! Gaat dus véél sneller dan verwacht. De pony die ik nieuw heb is heel erg mooi ingereden, maar ze had nog nooit een wedstrijdje gelopen. Ook toen ze uit de trailer kwam op mn eerste wedstrijd was ze heel erg druk dus ik dacht; dit word hell.
Maar toen we met veel moeite haar opgezadelt hadden en ik er met moeite op klom, ontspande ze helemaal en het ging dus prima! Haha!

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:53

Ik wilde na een stop van 1,5 jaar (blessure paard en kindje gekregen) afgelopen zomerseizoen fanatiek gaan starten en Z starten (we waren M2).

We zijn op de regiokampioenschappen geweest in het M2, de punten voor het Z gehaald ondanks veel afgelastingen en uiteindelijk nog 3 wedstrijden in het Z kunnen rijden. En mijn eerste winstpunten gehaald, dus ik heb mijn doel behaald!

Nu zijn we beide lekker met zwangerschapsverlof en voor 2008 staat een recreatiejaartje gepland Knipoog

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 10:13

Ik wilde 2007 L1 met WPs zijn, heb er 7, dus dat is mooi gehaald

Ga ik proberen in 2008 de L1 af te maken en de L2 zo ver mogelijk door te komen

Mooiste zou zijn om M1 startgerechtigd te zijn, maar ik rij niet zoveel wedstrijden, dus wordt afwachten Tong uitsteken

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:06

Ik wou beide M zijn was ik ook startgerechtig maar niet gestart pony was verkocht sneller als ik had gedacht. Maar voor mij was 2007 een fijn jaar Lachen.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:07

Ik wilde toch wel eind 2007 ongeveer M2 startgerechtigd zijn. Maar ivm een peesblessure zijn we er een hele tijd uitgeweest. We hebben het gehaald tot M1+6, 12 Januari is weer mijn eerste wedstrijd, dan is mijn doel om voordat het outdoorseizoen weer begint, M2 startgerechtigd te zijn.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:11

Ik wilde rond deze tijd ongeveer L2 mogen starten, maar ik heb pas 3 wp in de L1. Wel had ik niet durven hopen dat ik officieel zou gaan springen en bij ons debuut hebben we gelijk 2 wp gereden.

Windsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:06

Ik heb mijn doel (de B doorkomen) niet bereikt, omdat het paard dat ik reed halvewege het jaar werd verkocht...

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 01:29

Nee niet gered wou Z1 startgerechtig zijn

Maar heb amper kunnen starten door allergie in haar mond en ze blijkt licht atactisch te zijn dus of we nog terug komen is de vraag maar zou het wel geweldig vinden!

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:15

Mij doelstellingen zijn meer dan gehaald!!!
Wide gewoon goed presteren met mijn jonge en eventueel de finale halen.
In juni werden wij tweede op het nationaal kampioenschap, in juli 5de op een internationale wedstrijd in een A-proef, in Oktober militair kampioen en winnaar van de finale proef beker van België, in totaal klassement 4de.
Of het dit jaar even goed zal gaan... Verward