Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hannanas schreef:dan is het de moeite waard om kentucky te proberen, valt veel langer dan eurostar.
Citaat:Samen met Eurostar en Cavallo draag ik niets anders. Ik heb precies het zelfde probleem als ik een standaardlengte aanpas.Deze hebben een standaard lengte en een lengte maat, die echt een stuk langer is. Herenbroeken passen loont ook !
Lang zijn en een fijne broek vinden is zo makkelijk nog niet.

Scum schreef:Nee echt? Ik heb een Klara en ik zou er zo nog 10 bij willen
Scum schreef:En herenbroeken willen ook weleens langer zijn (en ze knellen niet zo hard in de buik als damesbroeken).
).
Hannanas schreef:Rijbroeken kopen is gewoon niet leuk, je moet er 1 keer naartoe en een moeder of vriendin meenemen die gaat zitten en alle 43958234 broeken wil bekijken,aangeven en evt omruilen in een andere maat, in de hoop er 1 goede bij zit.

hij zal toch niet uit de collectie zijn? Scum schreef:Hannanas schreef:Rijbroeken kopen is gewoon niet leuk, je moet er 1 keer naartoe en een moeder of vriendin meenemen die gaat zitten en alle 43958234 broeken wil bekijken,aangeven en evt omruilen in een andere maat, in de hoop er 1 goede bij zit.
En dan neen je maar op de koop toe dat het eigenlijk niet de kleur is die je wilde.
haan schreef:Ik heb altijd de Mondoni Tunis van divoza, fijne broek en geen probleem met de lengte. Zit ik nu net op de site van divoza te kijken, staat ie er niet meer bijhij zal toch niet uit de collectie zijn?