Sport BH echt zoveel beter?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Re: Sport BH echt zoveel beter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:15

Aimee schreef:
Tja.... Tita.... wat wil je voor reactie op je berichten?

Ik kan maar één ding zeggen: je hebt geen flauw benul wat een goed passende BH is. Jammer dat je er ook niet voor open staat.

Sluit ik mij geheel bij aan. Wat doe je nog in dit topic vraag ik mij af....

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:17

Aimee schreef:
Tja.... Tita.... wat wil je voor reactie op je berichten?

Ik kan maar één ding zeggen: je hebt geen flauw benul wat een goed passende BH is. Jammer dat je er ook niet voor open staat.

huh?

wat is dat voor onzin ik heb ze bij 2 verschillende speciaal zaken laten meten...2 verschillende antwoorden.
Ik kan toch niet iets dragen wat pijn doet.

Ik sport heel fanatiek zit gemiddeld 10-15 uur per week op de sportschool daarbij doe ik combat dat is vechten en wushu soort karate goed er werd zo'n absorber geadviseerd maar ik kreeg echt ademnood in die winkel...de verkoopster schrok ervan...en wat moet je dan?

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:26

Aan nieuwe dingen moet je 1st altijd even wennen!
Ik voelde me ook 1st benauwd, maar je went er aan!
Je kunt het ook overdrijven en jouw reactie komen erg negatief over in mijn ogen!
Alsof jou het ergste overkomt! En dat alles maar -piep- is!
Geloof dat ze ook ergens BH's op maat maken! Doe er eens meer onderzoek naar!
Voordat je ergens over gaat bléhren en de boel uit zijn verband trekt!!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:31

Vindt dat je nogal negatief overkomt.
Je kent me helemaal niet.
In mijn geval gaat het helemaal niet om wennen.
Zo'n absorber (hoe je het ook schrijft) kunnen voor veel mensen niet lekker zijn.
Ik vraag me af hoe ver ik moet gaan om te wennen tot ik flauw val ofzo Clown het is niet voor mij weg gelegd en het is jammer aangezien ik meer sport dan een gemiddeld mens

Ik sport gewoon met een sportbh van Truimph of de hema alleen zo'n hele speciale bh kan ik niet aan.

Ten eerste ken je ook mijn medische achtergrond niet zo kan ik ook geen rijbroek aan.
De knoopjes gaan los ik kan er niet tegen als er iets op mijn buik of borstkast drukt.
En geloof me heb jaren geprobeerd hoor mijn rijbroek vast.
En allerlei maten van 36 tot 40 maar dan zitten ze om je benen niet meer vast.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:37

tita schreef:
Ik sport gewoon met een sportbh van Truimph of de hema alleen zo'n hele speciale bh kan ik niet aan.

Je hoeft ook niet persee een shockabsorber te hebben, die tri action van triumph is ook goed! En des te kleiner de borsten des te minder sportbh heb je nodig Knipoog

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:40

tita schreef:
Vindt dat je nogal negatief overkomt.
Je kent me helemaal niet.
In mijn geval gaat het helemaal niet om wennen.
Zo'n absorber (hoe je het ook schrijft) kunnen voor veel mensen niet lekker zijn.
Ik vraag me af hoe ver ik moet gaan om te wennen tot ik flauw val ofzo Clown het is niet voor mij weg gelegd en het is jammer aangezien ik meer sport dan een gemiddeld mens

Ten eerste ken je ook mijn medische achtergrond niet zo kan ik ook geen rijbroek aan.
De knoopjes gaan los ik kan er niet tegen als er iets op mijn buik of borstkast drukt.
En geloof me heb jaren geprobeerd hoor mijn rijbroek vast.
En allerlei maten van 36 tot 40 maar dan zitten ze om je benen niet meer vast.

Het kan ook psychisch zijn in mijn ogen!
Vaak heeft hyperventilatie een psychische achtergrond, angst oid!
Zo ook bekneld voelende kleding ed.
Er zit vaak meer achter dan de buitenkant je laat zien!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 14:25

Laten we weer ontopic gaan.Bloos
Ik had er btw ook eerst moeite mee met de anita, dat ie zo strak zal, maar nu kan ik niet meer zonder, als ik de oude sportbeha weer aantrek is het helemaal niet fijn. Verdrietig

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 14:49

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 14:58

Is nogal heftig filmpje, ik kreeg er zelf bijna pijn van.

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 16:34

Het ziet er niet uit, maar ik vind een sport bh ook beter. Het is even wennen, maar als je veel beweegt zit het toch beter (ivm het op en neer gaan Nagelbijten / Gniffelen )

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 16:44

Het is ook een erg overduidelijke computer-animatie, leuk gebracht maar niet geheel realistisch! Tong uitsteken
Maar inderdaad, zonder een sport BH ga ik ook niet te paard!
Vind mijn memmen daar iets te dierbaar voor! Knipoog
En mijn man ook!!! Haha!

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:02

Ik wou dat het hielp een sportBH. Ik hoor hier zoveel positieve berichten. Maar helaas ik heb nog nooit één gevonden die bij mij past. Als je eens wist hoe vaak ik een BH of sportBH gekocht heb. Ook met het advies van een goede verkoopster. Einde van het liedje: ongeschikt en ze liggen in de kast. Tegenwoordig draag ik een beugel BH en daarover een sport BH met rijden. Echter dat hou ik alleen vol met rijden. Zodra ik klaar ben met rijden doe ik het direct uit. Ik krijg er pijn van in mijn schouders en mijn nek.
Die absorber lijkt mij een goede sport BH. Alleen ben ik bang dat ik ook daar last van krijg van mijn nek. Ookal wordt het plat gedrukt het wordt wel gedragen door de schouders of zie ik dat nou verkeerd.
Ik denk idd dat in sommige gevallen het niet mogelijk is om een goede sport BH te vinden. Helaas ben ik er één van.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:36

Miska schreef:
Het kan ook psychisch zijn in mijn ogen!
Vaak heeft hyperventilatie een psychische achtergrond, angst oid!
Zo ook bekneld voelende kleding ed.
Er zit vaak meer achter dan de buitenkant je laat zien!

Helemaal mee eens. Goed gezegd.
Pijn is relatief.... vaak doet iets ook pijn omdat je dénkt dat het pijn doet.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:38

tjady schreef:
Ik wou dat het hielp een sportBH. Ik hoor hier zoveel positieve berichten. Maar helaas ik heb nog nooit één gevonden die bij mij past. Als je eens wist hoe vaak ik een BH of sportBH gekocht heb. Ook met het advies van een goede verkoopster. Einde van het liedje: ongeschikt en ze liggen in de kast. Tegenwoordig draag ik een beugel BH en daarover een sport BH met rijden. Echter dat hou ik alleen vol met rijden. Zodra ik klaar ben met rijden doe ik het direct uit. Ik krijg er pijn van in mijn schouders en mijn nek.
Die absorber lijkt mij een goede sport BH. Alleen ben ik bang dat ik ook daar last van krijg van mijn nek. Ookal wordt het plat gedrukt het wordt wel gedragen door de schouders of zie ik dat nou verkeerd.
Ik denk idd dat in sommige gevallen het niet mogelijk is om een goede sport BH te vinden. Helaas ben ik er één van.

Welke BH's heb je geprobeerd?
Waarom waren ze ongeschikt? Waarom denk je dat alles aan je schouders hangt?

Ireentjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 21:25

Ik rijd ook met speciale sportbh's, maar sowiezo draag ik 'normaal' ook stevige bh's.
Ik vind een goede bh met sporten erg belangrijk, voor het behoud van je eigen lichaam. Soms zie ik wel eens mensen met een flinke boezem, waarvan alles flink heen en weer gaat. Het lijkt me dan ook erg onprettig als zo'n situatie ontstaat, mij zal het iig niet gebeuren

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 22:15

Aimee schreef:
tjady schreef:

Welke BH's heb je geprobeerd?
Waarom waren ze ongeschikt? Waarom denk je dat alles aan je schouders hangt?
e

Ik ben net even in mijn kast gedoken. Ik noem alleen even de merken die ik heb liggen. Hunkemoller, shockabsorber van berlei, prima donna, triumph, livera, shockabsorber van wehkamp, marilyn. Ik heb nog wel meer verschillende gehad maar die heb ik al weg gedaan.
Ze zijn ongeschikt omdat ze niet genoeg ondersteunen/ plat maken en daardoor beweegt het nog steeds. Laats was ik in een lingerie zaak en die verkoopster heeft mij echt alles laten passen en ik moest ook springen en zij zei, nou ik heb echt niets voor je.
Waarom ik denk dat het aan mijn schouders hangt. Omdat ik dat voel en er in de loop van de dag de striemen op staan. Meestal schijf ik de bandjes dan van mijn schouders een beetje scheef over mijn arm. Dan doet het minder pijn.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 22:30

tjady schreef:
Ik ben net even in mijn kast gedoken. Ik noem alleen even de merken die ik heb liggen. Hunkemoller, shockabsorber van berlei, prima donna, triumph, livera, shockabsorber van wehkamp, marilyn. Ik heb nog wel meer verschillende gehad maar die heb ik al weg gedaan.
Ze zijn ongeschikt omdat ze niet genoeg ondersteunen/ plat maken en daardoor beweegt het nog steeds. Laats was ik in een lingerie zaak en die verkoopster heeft mij echt alles laten passen en ik moest ook springen en zij zei, nou ik heb echt niets voor je.
Waarom ik denk dat het aan mijn schouders hangt. Omdat ik dat voel en er in de loop van de dag de striemen op staan. Meestal schijf ik de bandjes dan van mijn schouders een beetje scheef over mijn arm. Dan doet het minder pijn.

Okee, duidelijk Lachen
Ik denk dat er wel degelijk een goede sportBH voor jou te vinden is Ja Maar niet in een lingeriezaak, ook niet in de Hönkemuller of de Livera.
Ook in jou geval zal de maat niet goed zijn. De steun moet namelijk niet van de schouderbandjes komen, maar van de band om je borstkas heen en de 'cups'.

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 22:33

Aimee schreef:
tjady schreef:

Okee, duidelijk Lachen
Ik denk dat er wel degelijk een goede sportBH voor jou te vinden is Ja Maar niet in een lingeriezaak, ook niet in de Hönkemuller of de Livera.
Ook in jou geval zal de maat niet goed zijn. De steun moet namelijk niet van de schouderbandjes komen, maar van de band om je borstkas heen en de 'cups'.

ik stuur je een pm.

bonma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:44

ik rij altijd met sport bh en ik vind het super rijden,met gewone bh zakte altijd mijn bandjes af met rijden en dat is zo irritant.

Troublesome

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:04

Ik rijd ook altijd met sport bh, die zakken idd niet af en alles hotst en klotst niet zo. Tong uitsteken

peckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:15

Ik rijd ook altijd met een sport bh van shockabsorber (level 4) en ik wil echt niet meer zonder !!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:01

Ik zag mijn vriendin vandaag op het paard, ik kon alleen maar aan pijn denken.Bloos
Wat ben ik blij dat er sport bh's zijn. Ja

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:10

ik heb er ook 1 van shockabsorber sinds kort, hiervoor had ik er 1 van hunkemoller, echt 3 keer niets! die ik nu heb, die shokabsorber is super! kan niet meer zonder Haha!

Almaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 10:24

I.p.v. een sport b.h., als het voor sommige vrouwen echt niet wil voegen, kan een voedings b.h. ook heel prettig zijn. Geeft ook veel steun en de stof ademt goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:57

Tita eerst zeg je dat je
tita schreef:
Hier een kleine dame (A/B )

En later zeg je
tita schreef:
Tja ik heb ook ooit eens mijn borsten laten opmeten en dat werd dus 70C

En je koopt BH's die tot drie maten kleiner zijn Verward

tita schreef:
neem altijd A75 B75 C75 mee soms past er eentje Haha! heel soms

Naast dat ik me niet kan voorstellen dat je daar in past kan ik me wel voorstellen
dat je het spaandbenauwd krijgt met zo'n BH ik hoef dr niet eens aan te denken om
mijn bulten in 3 maten kleiner te wurmen Tong uitsteken

Ik ben trouwens al heel lang op zoek naar een goede sport BH, ik heb een D cup,
Hema BH's heb ik teruggebracht stond te springen met zo'n ding en ze gingen nog gewoon
op en neer (Ja was een speciaal voor t paardrijden)

Dus ik meld me.