Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Had hem helemaal netjes gewassen. Hengstenvlecht gemaakt. Staart helemaal gedaan. Maar er waren een paar haren uitgesprongen omdat die te kort waren en daarom kreeg ik een 5. Kinderachterig! verootjoo schreef:witte handschoenen zijn toch verplicht?
_karin_ schreef:Gisteren schreef ik in Oranjewoud en kwam er iemand in de ring met zwarte handschoentjes. Ik vroeg aan het jurylid of dat wel mocht etc. en uiteindelijk besloot hij een 6 op verzorging te geven ipv een 7.
Maar verder.. bij iedereen standaard een 7 net als de jury waarbij ik in de ochtend geschreven had.
verootjoo schreef:witte handschoenen zijn toch verplicht?
Alane schreef:Mijn dochter heeft al eens een 5 gekregen van een jurylid...
Eerste proef bij de jury een 8, 2e proef andere jury een 8.
Finale 2 uur later krijgt ze van het eerste jurylid een 5 voor de verzorging.... (En alles was nog spik en span ondanks dat het een 3e proef was)
reden voor 6 of lager? geen idee, mischien vind de jury de leur van het paard niet mooi, of het ras..
toevoeging: Je zus had het bewuste jurylid kunnen vragen wat de reden van die 6 is geweest.
zelden een 7.
.Hoe kan dit dan want ik had geen tijd om iets te veranderen want zat maar 7 minuten tussen een proef.
.carrylies schreef:Bij fnrs: als je handschoenen draagt moeten ze wit zijn, het is echter niet verplicht.
_10_ schreef:carrylies schreef:Bij fnrs: als je handschoenen draagt moeten ze wit zijn, het is echter niet verplicht.
Je spreekt jezelf tegen
carrylies schreef:Bij fnrs: als je handschoenen draagt moeten ze wit zijn,het is echter niet verplicht.