voor een paar euro gekocht bij de Action
ik heb één paar échte paardrijsokken.Verder heb ik wel een paardrijjas, van Equitheme. en gewoon een vest die ik ook draag bijv. in dagelijks leven. dat geld ook voor shirtjes enzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb één paar échte paardrijsokken.
)
cavallo rijbroek, stapp sokken, truitje van BR... en als ik staks naar buiten ga komen daar schoenen van MH bij aan en een fijne jas van BR
mandymonica schreef:een grasvlek op het leuke babyblauw en die gaat er van z'n langzalzeleven natuurlijk niet meer uit... Zonde.
Oja en ik heb echte paardensokken, want die zitten zo lekker
Ik heb ooit 1 keer een broek van Cavallo gekocht. Wat viel dat tegen zeg! De pasvorm was niet zo fijn als mijn Pikeurs en na twee keer wassen, begon de kleur al af te gaan
Dan betaal ik liever wat meer maar dan heb ik ook wel een broek die werkelijk járen meegaat.

marloezzke schreef:ben ik dan de enige die wel alleen maar in paardrijkleren gaat
ik gebruik niets van gewone kledind om te paardrijden eigenlijk, behalve in de zomder dan draag ik wel gewone polo's e.d maar ook die koop ik dan bewust om mee te rijden en draag het nooit zo.
misschien scheelt het dat ik een ruitersportzaak werk. alleen mijn ondergoed komt er niet vandaan, sport bh shock absorber, shorts hema. de rest:
broeken: kentucky of cavallo.
sokken: kingsland (van die dunne pantykousjes)
kolletje met lange mouw: anky (in veel verschillende kleuren.
vesten: anky, kentucky, kyra k.
jas: anky, kentucky
bodywarmers: eurostar, cavallo.
shirts polo's: anky, kentucky, kyrs k.
handschoenen: roeckl.
cap: hh
laarzen: petrie, filifabri

maar het enige dat daar speciaal aan is, is dat ze wat meer zweet absorberen (zoals ieder ander sportshirt dus)
Vind het belangrijker om geld in de uitrusting van mijn paard te steken. Dus dan moet je keuzes gaan maken!