Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Terwijl mijn wedstrijdbroek al helemaal aan het pluizen is en zo vaak draag ik die nou ook weer niet... gouda schreef:Hebben ze die geruite Klara's ook in lengtemaat eigenlijk?
lotjj92 schreef:X_orville_X schreef:ik koop gewoon harry's horse broeken. dat is tenminste goedkoper als al die dure merken.
geef me een goede reden waarom je zo'n dure broek zou kopen.. oke.. ze zijn mooi..
maar dat zijn HH broeken ook.
laatst was ik aan het rijden, met iemand die haast dezelfde broek had als mij maar die van haar was een andere kleur, en zij trok d'r trui een beetje omhoog en zag je zo'n kenmerk van dat broek zitten. dat had mijn broek niet. maar voor de rest? gewoon het zelfde!
Ik koop gewoon HH. is tenminste niet zo duur.. laatst had ik 2 super mooie fijne rijbroeken van dat merk, voor 50,- en je ziet wel, 80,- voor 1 en begint meteen met pluizen!
ik kocht ook altijd goedkopere broeken, en ik vind de kwaliteit en de pasvorm om te huilen! ze zijn allemaal te kort, zitvlak wordt lelijk. vaak hard of heel dun. veel pluisjes, broek wordt na een uur slap. gaat hangen om mijn kont. zakt ook vaak af, ik bekeek even een winterbroek van mondoni en van nog een ander merk van zelfde prijsklasse. ze zien er werkelijk NIET meer uit! alleen een winter gebruikt. koop ik toch liever een dure!
zal er dan wel opletten dat ik geen klara 450 neem! is het verschil in kwaliteit en prijs, of in model?
)
broek zit ook heerlijk, eindelijk een broek die ik niet steeds hoef op te trekken omdat ie afzakt!