Eurostar Klara Zeer slechte broeken!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LinZZZZ

Re: Eurostar Klara Zeer slechte broeken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-07 06:28

... als Pikeur broeken afgeprijst zijn heb je er wel een voor €100... moet je gewoon goed in de gaten houden en de Montana heeft ook steekzakken... maar als je een zitvlak wil.. tja dan ben je wel een stuk duurder uit

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 09:07

Ik heb vorige week de Klare gekocht bij Divoza. Meisje van de winkel zei erbij dat hij ws. zou gaan pluizen en dat Eurostar daar niks aan wil doen. De Finale pluist niet, maar die is dan ook dikker (andere stof).

Ik heb hem 3x aangehad en er is nog niks aan te dien. Maar ik vertrouw er wel op dat het gaat pluizen. Ik heb echter weinig keus. Ik kan heel moeilijk passende rijbroeken vinden. Pikeur en Kentucky hoef ik echt niet te proberen, die knellen ontzettend om mijn buik. HH gaat nog wel, alleen is die er niet in lengtematen.

Ik kan alleen maar hopen dat het mee zal vallen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 09:17

Scum: Je hebt soms ook speciale uitvoeringen. Die zijn vaak van een andere stof maar verder wel precies dezelfde pasvorm. Ik heb een leuke geruite klara liggen. En echt die broek ziet er nog uit als nieuw Ja Terwijl mijn wedstrijdbroek al helemaal aan het pluizen is en zo vaak draag ik die nou ook weer niet...

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 10:25

Hebben ze die geruite Klara's ook in lengtemaat eigenlijk?

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:59

ja hebben ze alle broeken van eurostar zijn in lengtematen te verkrijgen!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 19:54

gouda schreef:
Hebben ze die geruite Klara's ook in lengtemaat eigenlijk?

waarschijnlijk is dit al verteld... maar waar zijn die online te koopt?
Wil ze wel even bekijken Haha!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:25

lotjj92 schreef:
X_orville_X schreef:
ik koop gewoon harry's horse broeken. dat is tenminste goedkoper als al die dure merken.
geef me een goede reden waarom je zo'n dure broek zou kopen.. oke.. ze zijn mooi..
maar dat zijn HH broeken ook.
laatst was ik aan het rijden, met iemand die haast dezelfde broek had als mij maar die van haar was een andere kleur, en zij trok d'r trui een beetje omhoog en zag je zo'n kenmerk van dat broek zitten. dat had mijn broek niet. maar voor de rest? gewoon het zelfde!
Ik koop gewoon HH. is tenminste niet zo duur.. laatst had ik 2 super mooie fijne rijbroeken van dat merk, voor 50,- en je ziet wel, 80,- voor 1 en begint meteen met pluizen!

ik kocht ook altijd goedkopere broeken, en ik vind de kwaliteit en de pasvorm om te huilen! ze zijn allemaal te kort, zitvlak wordt lelijk. vaak hard of heel dun. veel pluisjes, broek wordt na een uur slap. gaat hangen om mijn kont. zakt ook vaak af, ik bekeek even een winterbroek van mondoni en van nog een ander merk van zelfde prijsklasse. ze zien er werkelijk NIET meer uit! alleen een winter gebruikt. koop ik toch liever een dure!

zal er dan wel opletten dat ik geen klara 450 neem! is het verschil in kwaliteit en prijs, of in model?

Mijn labeltje is uitgevaagd, dus ik kan niet zien welke stof ik heb, zal wel niet de 450 zijn. Maar mijne was geloof ik ergens rond de 85 euro, en hij pluist niet. Heb hem nu sinds januari, rijd (bijna) elke dag intensief ( vaak 2 paarden ) en geen pluisje te bekennen. Volgens mij zit er geen verschil in model. ( Dat is klara/klarissa(dacht ik), met en zonder leren kont Knipoog )

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 10:28

ik ehb nu de eurostar domino gekocht van een soort spijkerstof, verwacht niet dat die gaat pluizen! Bloos broek zit ook heerlijk, eindelijk een broek die ik niet steeds hoef op te trekken omdat ie afzakt!

Steffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 15:58

Ik hou van eurostar Haha!
Mijne blijft erg mooi! Lachen
En dan heb ik het over zo'n gewone (zonder kontzakken dus) Tong uitsteken
Ik heb ook eentje van nedhorse, kende ik verder niet.. maar die bevalt me ook erg goed!
Zit lekker, en hij ziet er nog precies hetzelfde uit als toen ik hem kocht!
HH vind ik ook wel fijn, die ziet er ook nog bijna hetzelfde uit..
Ik wil ook wel graag zo'n mooie pikeur ofzo, maar dat mag ik niet Tong uitsteken

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 16:08

Ik heb ook een eurostar klara, waardeloze broek idd, gaat enorm pluizen en was binnen de kortste keren kapot...

xx_Lizet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:35

Ik heb dit dus ook.
Ik mocht van mijn ouders een goed merk opzoeken.
dus ik dacht eurostar is wel goed,
Het was ook heel duur
En ik heb precies hetzelfde als jou.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 18:03

Al mijn rijbroeken wie in mijn kast liggen zijn van eurostar, 2 eurostar sprinter (?) 1 eurostar domino (met van die klepjes op je kont) 2 eurostar klarissa (1 doe ik er maar aan want de ander is te groot) en 1 wedstrijdbroek eurostar klara.

Eurostar sprinter: Lange tijd aangehad, wel paaar stukjes stof die dr uit kwamen zegmaar, ribstof - vond het toen een fijne broek maar nu wil ik ze liever niet meer, omdat ik de ribstof nu niet zo lekker meer vind zitten!

Eurostar domino: zit lekker, heb hem nog niet zo heel lang dus nog niet echt wat van kwaliteitsfoutjes gemerkt

Eurostar Klarissa: daar heb ik er 2 van 1 is te groot, zit lekker, maar ik had bij 6ex dat k hem aanhad ofzo
dat klitteband van me chaps zat toen vast en toen trok ik dat eraf vervolg = pluisjes, maar dat heb ik nu alleen nog maar op die plek gemerkt

eurostar klara: wedstrijd broek, zitten al best veel pluisjes op, maar stoor me er verder niet echt aan! nog niet zo heel vaak aangehad (4x ofzo)

en over de stof van klarissa/klara: in me witte kon ik t niet zo goed ontcijferen er stond iets van 450/590(?)(k las ergens over de stoffen 450 of 850? dus weet niet t kan ook 850 zijn) (klara dus)
en bij de klarissa stond bij die te grote 450/590 dat weet ik wel zeker is nog niet weggevaagd
bij die rijbroek wie nu goed zit staat dat ook!

Ik ben opzig wel tevreden over eurostar en stoor me ook niet heel erg aan die pluisjes! maar altijd liever zonder
vind de eurostar broeken verder heel goed zitten!

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:25

Ik heb pas een Klara gekocht die heerlijk zit. Het is een herenmodel zonder kunstlederen zitvlak o.i.d.. Hij pluis niet, maar mijn chaps zijn van duikpakkenstof. Ook langs het zadel pluist ie niet. Verder zit ie heerlijk warm. Het enige waar ik last van heb komt waarschijnlijk doordat ik een herenmodel aan heb en geen man ben en dat is dat het kruis zo laag hangt. Dat rijdt minder lekker. Maar voor lesgeven is ie perfect.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 16:50

Ik heb er gister gewoon nog 1 bijgekocht, mooie kleur donkergroen Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:16

ik zweer bij de klara's ik heb hem al 3x gehad, 1x is ie gerepareerd (pluis) t nieuwe model (2 maanden geleden) had geen pluis voor zover ik zag, toch zitten ze errug lekker! heb hem verkocht omdat hij echt te groot werd!

LISA_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 20:05

Ik had laatst ook dat m'n broek na 1 dag enorm begon te pluizen, gelijk teruggebracht naar de winkel en die zeiden dat het een productiefout was. We kregen een week daarna een nieuwe en met die broek heb ik geen last van pluizen! De laatste tijd hoor ik wel vaker dat mensen klagen over de eurostar klara!

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 08:52

Wat raar!... Ik heb zelf ook een Eurostar Klara, maar ik heb echt nergesn last van! Ik heb deze nou al een maandje of 2/3! En hij ziet er nog super uit! Nee, ik heb (nog) nergens last van! Haha!