Daarom is mijne ook niet zo zuinig, ik rijd alleen maar kortere stukken en bijna altijd met een trailer erachter.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

whisperramse schreef:Een Toyota RAV 4 kan je tweedehands kopen voor zo'n 15 000 euro dacht ik (heeft een kennis er nl voor betaald) en die kan wel een trailer trekken, weet wel niet of dit een tweepaardstrailer is.

)sflj schreef:whisperramse schreef:Een Toyota RAV 4 kan je tweedehands kopen voor zo'n 15 000 euro dacht ik (heeft een kennis er nl voor betaald) en die kan wel een trailer trekken, weet wel niet of dit een tweepaardstrailer is.
Denk t niet
BTW; mijn Freelander loopt gemiddeld 1 op 12. (diesel)
zuinig in gebruik en kan een 1 prds makkelijk trekken. Sammie schreef:Oef, nou dan had je ook een berlingo kunnen kopenzuinig in gebruik en kan een 1 prds makkelijk trekken.
en berlingo niet mijn type is 
Rachelll schreef:Sammie schreef:Oef, nou dan had je ook een berlingo kunnen kopenzuinig in gebruik en kan een 1 prds makkelijk trekken.
heb daarnaast ook voor de freelander gekozen omdat ik deze ook ernstig knap vinden berlingo niet mijn type is
thanx blackstar ben er ook ernstig blij mee
finn2003 schreef:@ikke: een freelander jonger dan 2000 en onder de 10mille vind je volgens mij niet veel. Die dingen kosten nog wel een paar cent
ikke schreef:Wat RDT-unit zijn? Oh, dat is de unit die zorgt voor de aandrijving van de achterwielen. Freelanders van voor 2000 zijn niet geheel vrij van problemen met die unit. Dingen kosten rond de 1000 pond.
De 1.8 benzineversie lust graag koppakkingen, let dus op je temperatuur bij een benzine-versie.
TD4 (liefst met automaat) is the one to go. Oh, ehm een Freelander 1 weegt maar 1450kg, zo zwaar zijn ze dus niet (Free 2 weegt 1750...)
sflj schreef:ikke schreef:Wat RDT-unit zijn? Oh, dat is de unit die zorgt voor de aandrijving van de achterwielen. Freelanders van voor 2000 zijn niet geheel vrij van problemen met die unit. Dingen kosten rond de 1000 pond.
De 1.8 benzineversie lust graag koppakkingen, let dus op je temperatuur bij een benzine-versie.
TD4 (liefst met automaat) is the one to go. Oh, ehm een Freelander 1 weegt maar 1450kg, zo zwaar zijn ze dus niet (Free 2 weegt 1750...)
Mijn Freelander td4 van 2003 weegt 1610 kg
(zie www.lrch.nl ) 
sflj schreef:Haha, dat vind ik ook nog een voordeel van een Landrover, het is meer dan alleen maar een auto!
Of zouden er ook net zoveel Patrol / Terrano / Frontera en Suzuki -club's / evenementen / website's enz zijn?
blackstar schreef:????? Wat bedoel je?
Ik dacht ook dat de RAV4 niet zoveel mocht trekken. 1600 kg meen ik.
Sammie schreef:Weten jullie om de hoeveel km de distributrieriem vervangen moet worden bij een Frontera?