Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wendystip schreef:Wat een belachelijke reacties tov de ts.
Alsof als het paard maar duur is het goed is.
Alsof als het paard rontgenologisch door een veearts wordt goedgekeurd ( lees goed: door een veearts want dat is ook maar een mening) je geen pech kunt hebben.
lotjj92 schreef:ik vind overigens dat je erg zielig reageert zeg, komt een beetje over alsof je jaloers bent omdat mijn vader dit voor mij wil betalen. overigens doen ze het net zo goed voor zichzelf maargoed.
SGWOllie schreef:Wat voor een paard van boven de 8000,- echt niet voldoende is. Goed van je dat je haar alsnog rontgonologisch laat keuren. Laat je ons de uitslag weten? En mag je haar nog terug brengen als de foto's niet goed zijn?
Ik vind het trouwens een vreemde instelling van je ouders om te willen gaan fokken met een merrie zonder dat ze er foto's van hebben gezien. Dat noemen ze vermeerdering...
lotjj92 schreef:je bedoelt foto's van de rontgenlogische keuring, of foto's van het paard ?
SGWOllie schreef:lotjj92 schreef:je bedoelt foto's van de rontgenlogische keuring, of foto's van het paard ?
Rontgenfoto's van het paard uiteraard......
lotjj92 schreef:nou goed, nee dus. maar hij wordt deze week gekeurd
sigrid1182 schreef:lotjj92 schreef:nou goed, nee dus. maar hij wordt deze week gekeurd
1 tip , ga naar ene kliniek waar ze niet op ouderwetse plaat keuren, maar digitale fotos...
wolvega kan ik je aanraden of bears....
bolsward zou ik niet heen gaan.....
Dees schreef:Ga niet zonder meer in zee met de dierenarts die de verkoper aanraadt.
Je wilt absoluut zeker weten dat de keur-arts onpartijdig is.
.
.
Dees schreef:Hihi, paardenhandel stinkt altijd
.
.