Ik ook @ estertjuh: welk soort paarden heb je al eerder verzorgd?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ook esthertjuh_ schreef:Ik zou voor mijn lease of eigen paard al een hele poetskist hebben en een halster en halster touw das weer eeen kleein beetje eraf en een boer dicht bij mij in de buurt heeft vaker stro en hooi voor een prikkiej

.
.
.nou iemand die op een fokkerij met 20 arabieren heeft denk ik wel andere hobbys.
tuinkabouter schreef:ik ben 25 ik woon echt op een fokkerij! en ik ben dyslecties en we hebben 20 arabieren!!
dat kan tog ?
maar nu ga iklk egt want ik verpest het topic
.nou iemand die op een fokkerij met 20 arabieren heeft denk ik wel andere hobbys.
[/quote]
tuinkabouter schreef:VA?? wat is dat ??
srry ik ben niet zo'n computerfreak![]()
nou dan neem ik het terug![]()
xx
want dan heeft paardlief geen eten!tuinkabouter schreef:wijs gesroken

AniiQue schreef:esther..
asjeblieft. ga gewoon weer verder kijken voor een verzorgpony, ik heb je gezegt je rijd pas een jaar ofzo (echt dan)..
MISSCHIEN heb je er al een heel deel verzorgt, maar dan weet je nog niet hoeveel tijd erin zit, ik heb met 2 verzorgpaarden als krap..
leasen kost geld, word hij verkocht is al je geld voor niks geweest.
verzorgpony is gewoon het beste..
want eigen paard is VEEL TE DUUR.. en zowiezo je zit nog midden in school. denk eens na.. je gaat studeren dan heb je geen tijd meer voor een paard,, ok 1x in de week ofzo?..
ik rij maar 3x in de week soms 1x.
DAT WEET JE BEST.
ik weet eigen pony is cool gaaf tof het beste.. maar denk eerder aan later,, later ga je geld verdienen dan kan je er zoveel als je wilt kopen.
(beetje offtopic maarja)