Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) maar dit is toch een kortzichtige opmerking?
runningkawa schreef:Het is fijn om te lezen als je eens de zoekfuncrie gebruikt als jezelf hetzelfde voor hebt dat er misschien wel een oplossing is
Dat hij niet openbaar staat is dan bijzaak
!
. Katja schreef:Moet zeggen dat ik me inmiddels behoorlijk kwaad loop te maken over een aantal mensen in dit topic.
LDRD is 1 van de weinige bokkers (lees: misschien wel de enige) die veel verstand heeft van dit soort zaken.
Omdat een paar mensen zich achtergesteld voelen omdat LDRD geen info in het topic wil zetten zullen nu veel anderen heel veel goede informatie moeten missen.
Heel erg bedankt hiervoor.
LDRD: heel erg jammer maar ik begrijp je beslissing erg goed.
). Daarvan gaat ook de vraag of de dierentuin aansprakelijk is als die vrouw al een aantal keren is gewaarschuwd niet meer zo te doen en niet meer te komen. Ze gaat er mee door met alle gevolgen van dien en toch is de dierentuin verantwoordelijk.
.
, Shine wijkt uit en raakt de auto...
) had het misschien weer anders gelegen! En die dingen zoals 'fatsoen', dat is allemaal leuk en aardig maar dat is niet wettelijk bepaald, wat de 1 fatsoenlijk vind zou bij iemand anders niet eens in 'm op komen
!
. Dit soort dingen geeft trouwens wel weer érg goed te kennen hoe weinig 'verstand' de andere weggebruikers van paarden hebben. Vraag me af of die campagne die nu loopt (of zou lopen, ík heb er nog niks van meegekregen in ieder geval!) daar verandering in gaat brengen

Vjestagirl schreef:VOlgends mij valt die onder onverantwoordelijk gedrag (oid) en ben je niet aansprakelijk.
Saphira_ schreef:vindt het raar als je aansprakelijk bent aangezien je der gewaarschuwd hebt
Dayenne_1 schreef:Laat ze lekker een rechtszaak tegen je aanspannen als jij getuigen hebt die hebben gehoord dat die mensen niet wilden wat jij ze aanbood wil ik de rechter weleens horen
Veel sterkte en succes ermee!