Niet oplettende jury!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marlissa92

Re: Niet oplettende jury!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 16:56

nee idd Tong uitsteken Ik denk altijd , als het goed is rijd je bij elke jury hoog ,, zo niet ben je nog niet goed genoeg Tong uitsteken Mijn vader is ook jury en die heeft in hoogland heel weinig punten weg KUNNEN geven ... Je wilt wel Winstpunten geven maar je gaat geen hoge punten geven als je het gewoon niet verdient dus Haha!

Chienie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 17:38

Heel erg dom van die jury !
Ik zou naar de jury toegaan en een goede oplossing vinden .
Als ze niet willen luisteren HORSE-POWER Duivel

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 17:50

Chienie schreef:
Heel erg dom van die jury !
Ik zou naar de jury toegaan en een goede oplossing vinden .
Als ze niet willen luisteren HORSE-POWER Duivel

ik zou even alle reacties lezen Tong uitsteken De jury heeft hier namelijk net vandaag wat getypt!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 19:24

Vippie schreef:
StephaniieM schreef:
Heb jij gelijk in maar toch als de ene 236 punten rijdt in je kategorie en jijzelf rijdt 202 is dat wel heel raar als je hetzelfde rijdt en het paard is bijna identiek.. maargoed khou er wel overop is alweer erg genoeg

Hier dan even de bewuste jury (erg jammer dat je een naam moet noemen maar so be it).
Ten eerste vind ik ik deze reactie van je enorm kinderachtig. Als je zo'n grote b*k hebt op Bokt had je ook na de prijsuitreiking naar me toe kunnen komen dan had ik je uit kunnen leggen hoe of wat.

Ik heb geen hekel aan schimmels, ik jureer wat ik zie. F14 is geen F2 meer en er wordt meer van je verwacht. Je doet nu net of je onwijze slechte punten hebt gehaald maar 202 is een hele nette score. Blijkbaar reed je dus vorige keer net zo en je kunt niet altijd een PP rijden.
En je weet zelf net zo goed als ik dat de rubrieken werden samengevoegd bij de prijsuitreiking en dat meisje wat 236 kreeg reed gewoonweg veel netter, simpel as that. Ik ben onpartijdig want ik ken niemand bij jullie dus ik beoordeel gewoon wat ik zie.

Maar ik zal van je post/beschuldiging een melding maken bij de organisatie en jij hoeft inderdaad volgende keer niet meer bij mij te starten. Zonde van mijn en jouw tijd blijkbaar. Want het ligt bij jou blijkbaar altijd aan de jury ipv aan jezelf. Ik zou zeggen lees het commentaar op je protocollen en DOE er wat mee.
Tabee het ga je goed.

Nagelbijten / Gniffelen OK dan! Afgod

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:32

Steef en ik hebben het inmiddels bijgelegd en ze komt gewoon weer lekker starten bij me Haha!, he Steef?

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 20:08

Oke mooi Lachen Haha!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 22:27

Goed aangepakt Vippie!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook best benieuwd ben of mensen die bij me gestart hebben ook wel iets over me schrijven, tot nu toe niets gevonden...

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 06:02

Ik zoek er ook niet naar hoor, mn oog viel er toevallig op. Vind die utispraken hier van collega's soms echt hilarisch.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 07:27

Klopt helemaal, ik lees het ook altijd, er zullen soms wel eens waarheden tussenstaan, maar het meeste lees ik altijd met een flinke korrel zout.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:24

Citaat:
StephaniieM schreef:
het gaat niet over een niet oplettende jury maar over een jury die ONRECHTVAARDIGE PUNTEN GEEFT!

En ja hoor, daar hebben we weer een beledigde amazone. Zo jong en dan al zulke praatjes over officials. Het ook allemaal zo goed, of eigenlijk Beter weten dan de jury die er voor opgeleid is.
Vraagje: als je alles zo goed weet waarom rij je nog geen Z2 KNHS of hoger? Jij moet gewoon geen dressuurwedstrijden gaan rijden, da's niks voor, je zult er nog een maagzweer van krijgen, vooral met die jury's die er niks van snappen(volgens jou dan.........)
Lees alle reacties nog eens rustig na, heel misschien ga je wat kritischer over je eigen rijden, maar vooral MENTALITEIT nadenken. Dat zou je prestaties en plezier in de sport ten goede komen, maar.......ik verwacht eigenlijk niet dat je al over enige zelfkennis beschikt.
Ga aub springen ofzo, dan heeft het jurykorps geen last meer van.

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 20:36

Ik vind dat als je goed rijd je bij elke jury de punten krijgt ,, de ene geeft meer punten dan de ander maar het is altijd ,, een goede proef word beloont, in de ogen van de ene jury is het beter en hoger dan door de ogen van een andere jury.
Maar het is ALTIJD als het een nette proef is krijg je wel goede punte!!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:05

Das niet helemaal waar... om maar weer bij de uitspraken te blijven. Ben eens gestart bij een jury waar mijn vriendin schrijfster was (wist de jury niet) en ik was de ring nog niet binnen en ze zei al, oh een .... dan ga ik uit van een 5 (ipv de grbruikelijke 6). Kijk dan begin je wel met -26 (oude telling) en dan kun je nog zo goed rijden maar rij die er maar eens bij. Knipoog Maarja gevalletje frustratie noem ik die dan maar. Een strenge jury prima maar het moet wel reeel zijn.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 09:50

Moderatoropmerking:
Bij deze het verzoek om on-topic te blijven. Deze discussie gaat niet meer over de vraag die TS stelde.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 11:05

Welke discussie doel je nu op Scum? Die van mij en Steef was al klaar meen ik (op de mensen na die zich er nog steeds mee bemoeien).

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:31

Vippie schreef:
Welke discussie doel je nu op Scum? Die van mij en Steef was al klaar meen ik (op de mensen na die zich er nog steeds mee bemoeien).

Neem aan deze:
Vippie schreef:
om maar weer bij de uitspraken te blijven. Ben eens gestart bij een jury waar mijn vriendin schrijfster was (wist de jury niet) en ik was de ring nog niet binnen en ze zei al, oh een .... dan ga ik uit van een 5 (ipv de grbruikelijke 6). Kijk dan begin je wel met -26 (oude telling) en dan kun je nog zo goed rijden maar rij die er maar eens bij. Knipoog Maarja gevalletje frustratie noem ik die dan maar. Een strenge jury prima maar het moet wel reeel zijn.

Dit is géén topic met raarste uitspraken hoor Knipoog
(zie begin post!)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 09:39

Zat weer eens niet op te letten hahahaa, sorry post in verkeerde topic geplaatst, woepsie Knipoog ROFL

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 17:43

Je kan alleen een klacht indienen op de wedstrijd zelf, dus niet meer achteraf bij de KNHS. Er moet altijd een federatie-vertegenwoordiger aanwezig zijn (soms ook een jurylid, dus dat is lastig) bij wie je terecht kan.
Overigens wel heeel slaperig hoor!!

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:57

Kev schreef:
Je kan alleen een klacht indienen op de wedstrijd zelf, dus niet meer achteraf bij de KNHS. Er moet altijd een federatie-vertegenwoordiger aanwezig zijn (soms ook een jurylid, dus dat is lastig) bij wie je terecht kan.
Overigens wel heeel slaperig hoor!!

Wat is slaperig ?

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 07:21

DIe jury die niet op zat te letten en onderdelen mist! Ik had een keer een jury die zij dat ik niet achterwaarts was gegaan, terwijl dat wel zo was. Helaas niet op video opgenomen. Dat is ook nog een idee trouwens. De meeste proeven neem ik op op video, daar kun je heel veel van leren en als er dan zoiets gebeurd kan je dat laten zien.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 20:49

dat had ik van de week, jury keek continue naar de schijver en het commentaar ipv naar mij.
het hele afgroeten heeft ze 100% zeker niet gezien, keek continue recht naar ze op dat onderdeel Nagelbijten / Gniffelen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 07:50

Het is een illusie om te denken dat een jurylid 30 combinaties x 30 onderdelen ALLES gezien heeft. Jureren blijft mensenwerk, en het kan altijd voorkomen dat je een onderdeel gemist hebt.
In dat geval moet je kijken naar de gemiddelde score van de proef. Als die rond de 6 ligt dan geeft je voor het gemiste onderdeel ook een 6.

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 14:18

Had me instructrice gehad, haar paard kan niet halthouden dus is gewoon in de Z doorgegaloppeerd, Jury had het niet gezien en ze had een 7 Tong uitsteken

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 14:54

Een paard die in de Z rijd en niet kan halthouden?

Hoe is ze dan in hemelsnaam Z geworden?
(en hoe stapt ze af???)

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 15:03

Storm76 schreef:
Een paard die in de Z rijd en niet kan halthouden?

Hoe is ze dan in hemelsnaam Z geworden?
(en hoe stapt ze af???)

ROFL Whahahaha dat vraag ik me inderdaad af, volgens mij moet je wel een paar keer halthouden in het Z.
Hoe kan je dan nog winst rijden als je die allemaal overslaat? Vork

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 15:47

winerieke schreef:
Had me instructrice gehad, haar paard kan niet halthouden dus is gewoon in de Z doorgegaloppeerd, Jury had het niet gezien en ze had een 7 Tong uitsteken

Vaag verhaal Verward