Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moet hem alleen nog uitproberen op het zadel

! M_K schreef:heeft er iemand ervaring met de Harry's Horse EZ-zit??
die wil ik waarschijnlijk gaan kopen, maar ik wil graag weten hoe de ervaringen hiermee zijn..
cellavie schreef:M_K schreef:heeft er iemand ervaring met de Harry's Horse EZ-zit??
die wil ik waarschijnlijk gaan kopen, maar ik wil graag weten hoe de ervaringen hiermee zijn..
Ik heb hem ook maar ik vind de stof van de broek niet fijn, hij is erg glad, dus als je deze broek kiest zou ik zeker het model met lederen zitvlak nemen (ik heb het model waar alleen de kniestukken van leer zijn)
Het pluspunt van deze broek is dat hij leuk geprijsd is!
daarom wilde ik deze broek ook kopen.. ben op dit moment even totaal blut
maar het blijft leuk
echt super! terwijl ze niet eens duur zijn. M_K schreef:ja inderdaaddaarom wilde ik deze broek ook kopen.. ben op dit moment even totaal blut
![]()
Dan neem ik idd wel die met lederen zitvlak.. zo zijn al mijn broeken namelijk..
Dankjewel voor je info!
. maar ik vind ze heerlijk zitten, voor een leuk prijsje! lotjj92 schreef:M_K schreef:ja inderdaaddaarom wilde ik deze broek ook kopen.. ben op dit moment even totaal blut
![]()
Dan neem ik idd wel die met lederen zitvlak.. zo zijn al mijn broeken namelijk..
Dankjewel voor je info!
is dat de broek met kunstof zitvlak en steekzakken? want zoja, dan heb ik er 3 van. 1 witte, 1 bruine en nog een witte maar die is te koop, te klein. maar ik vind ze heerlijk zitten, voor een leuk prijsje!