Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar utieraard niets gezegd.
je mag überhaupt niet in een paspoort zo schrijven. en zeker niet in die van iemand anders.

en loopt vervolgens braaf achter mij aan naar z'n landje. gaat daar rustig staan, beetje gras eten en kijkt nog eens omzich heen van "hmm, volgens mij ben ik weer thuis"
) om te kijken of hij daar in kon, kijkt eens, "he oliebol, die is dicht
"
haha, en hij draait zich om en loopt weer naar mij toe en begint te grazen. niks aan de hand, hij heeft niet gek lopen roepen naar het andere paard oid. hij wist denk ik gewoon dat hij weer terug was en hij leek er geen problemen mee te hebben.
en ga mijn bedje maar eens opzoeken en dan morgen als ik wakker word en uit mijn raam kijk staat mijn knollie er gewoon weer

) maar hij heeft genoeg gras.
en dan morgen moet ik hem al weer veralten
maar gelukkig weet ik nu dat hij in goede handen is en blij is om hier te staan.

eerst 1.5 bak brok en een halve luzerne, en hooi. heb het dus nu iets opgebouwd maar niet te veel ineens. hooi is ook net gearriveerd. dus daar staat hij nu ook lekker op te kauwen.

haha, ik ga verhuizen, weer terug naar NL dus ik zal hem weer een tijd niet zien
eind juli ben ik hier weer even op vakantie.