Mistie schreef:@ Helma_Amber: Euhm, Ducktape is van die hele sterke tape..
Tjah hoe leg je dat uit, Als je het op je mond plakt, hou je in ieder geval geen haar meer over op die plek ofzo, ( wat een beschrijving)
idd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mistie schreef:@ Helma_Amber: Euhm, Ducktape is van die hele sterke tape..
Tjah hoe leg je dat uit, Als je het op je mond plakt, hou je in ieder geval geen haar meer over op die plek ofzo, ( wat een beschrijving)
Helma_Amber schreef:Ja. Je kon niet alles zien hoor, maar je kon altijd precies de kleur van mn onderbroek zien, dus ik denk dat een maandverband dan ook goed zichtbaar is. Inmiddels heb ik een andere rijbroek hoor...
Chocolaatje schreef:Snap niet waarom maandverband nog verkocht wordt, zit toch geen enkel voordeel aan?
Nog een tip: spiraaltje. Daardoor vermindert je menstruatie met 90%, dus als je niet veel menstrueert heb je met een spiraaltje vijf jaar lang nergens last meer van! Lijkt mij ideaal, maar durf het niet in te laten brengen..
Naomi_Jortje schreef:Maar jij weet niet hoe ik ongesteld ben
Vaak is het de 1e dag erg weinig, de 2e dag moet ik om de 2 uur een supertampon verschonen, en zo echt heel afwisselend(En ben toch echt al 1.5 jaar ongesteld
) Dus daarom doe ik het altijd voor de zekerheid allebei
Kyrseltje schreef:Chocolaatje schreef:Snap niet waarom maandverband nog verkocht wordt, zit toch geen enkel voordeel aan?
Nog een tip: spiraaltje. Daardoor vermindert je menstruatie met 90%, dus als je niet veel menstrueert heb je met een spiraaltje vijf jaar lang nergens last meer van! Lijkt mij ideaal, maar durf het niet in te laten brengen..
Sommige mensen durfen geen tampon te gebruiken, dus dan zit er wel een voordeel aan maandverband.
Henrieke schreef:Maar als ze nou nooit maandverband hadden uitgevonden, dan had iedereen wel tampons móeten gebruiken.
Tenzij ze het lekker vinden om elk uur een nieuwe broek aan te trekken.
Moirsa schreef:Henrieke schreef:Maar als ze nou nooit maandverband hadden uitgevonden, dan had iedereen wel tampons móeten gebruiken.
Tenzij ze het lekker vinden om elk uur een nieuwe broek aan te trekken.
maar vroeger () kon je tampons minder lang inhouden dus met slapen was het geen optie
MissEvil schreef:Ik rijd met tampons, en een inlegkruisje, tegen eventueel doorlekken..
Ik durfde toen ik net begon met ongesteld zijn, geen tampon in te brengen.. Maar wat was dat een hel!!
Ik vind het zoiezo vreselijk, dat gevoel alsof je leegloopt als je opstaat, loopt, zit, wanneer dan ook!
Nee, geef mij maar tampons (1 tegelijk ook maar hoor)
En soms ook met maandverband, want ik lek ook altijd snel door.. (Doe zo'n anderhalf/twee uur met een super op zware dagen.. NIET leuk meer!!)
Chocolaatje schreef:Snap niet waarom maandverband nog verkocht wordt, zit toch geen enkel voordeel aan?
MissEvil schreef:Ja, dat is écht vreselijk!!
Dan ga je wel 5x per uur kijken, of dat je niet toevallig toch bent doorgelekt.. Omdat het zo voelt..
Owwh, ik heb zó'n hekel aan ongesteld zijn!!!
Chocolaatje schreef:Gek heh, dat de meeste Bokkers voorkeur geven aan een tampon (of mensen die voorkeur geven aan maandverband posten gewoon niet), terwijl 50% van de vrouwen bij de keus tussen maandverband en tampons voor maandverband kiezen (en dus 50% voor tampons).
Elinee schreef:ik rijd ook altijd met tampon. nooit maandverband gebruikt, ik voel me dan écht heel vies.
maar vergeet niet dat bv marokkaanse meisjes geen tampons mogen gebruiken, omdat dan het maagdenvlies zogenaamd kan scheuren.