Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
daarbij komt dat we op die manier op een andere manier samen zijn en zij ook af en toe een hapje gras kan nemen.
, soms maar kort de weg heen en weer en soms gaan we een heel rondje
, en doe ik het nu nog steeds wel. Niet meer elke keer maar nog wel af en toe. Even langs huis of langs de weg. Helaas hebben wij niet de luxe om ‘even’ het bos in te lopen

Gewoon lekker aan 't halstertje een rondje bos ofzo..
. Heerlijk om even samen lekker te gaan wandelen( als was ik nu de camera vrouw en wandelde mijn man met Boris).

Gisteren nog, prachtig weer, wou echt naar buiten, maar voelde me fysiek niet helemaal super. Zag het dus niet zitten om te gaan rijden, en toen hebben we een zalige wandeling gemaakt. Kleine "kruip door - sluip door" paadjes genomen waar je te paard niet door kunt, over een mini-beekje (10 cm diep)... Ik was er al over, zij nog niet, en zonder druk op het touw had ze goed genoeg door dat ze er over moest. Zorgelijk gezichtje, en ineens een grote sprong, direct daarna stond ze weer stil, koppie laag naast mij, de kalmheid zelve.