Voor de lol, of voor de prestatie?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Re: Voor de lol, of voor de prestatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:29

nooit laatste geworden maar ook nooit 1ste dus ik vind het nog steeds wel leuk xP Duivel Clown

loon_corr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:49

Als je super hebt gereden, en je bent zelf tevereden en je hebt lol gehad en je pony/paard ook.
Dan ben ik erg blij.
En het is natuurlijk ook helemaal mooi als je een beetje mooie punten scoort.

vyenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 12:29

ik rij voor allebei... maar ik rij jonge paarden dus als ik mijn 1e wedstrijd op ze rijd dan zie ik wel waar het schip strand. Van mij hoeft een paard niet helemaal getraint te worden en pas op wedstrijden worden uitgebracht als iemand denkt nou kan hij niet verliezen of neit zonder een winspunt naar huis dat vind ik onzin. Begin gewoon lkker met wedstrijden rijden met lol en ook wel met ambitie om hoger op te komen maar neit tenkoste van je paard!!!

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 12:31

Ik rij puur voor de lol
Ik doe soms mee aan wedstrijdjes, maar gewoon voor de lol
Soms hoor je daar ook van die mensen van: ja ik moet 1e worden en bla bla bla
Dan worden ze 3e en dan slaan ze uiteindelijk dat hele paard verrot omdat ze geen 1e waren :S
Maar ik zeg uiteraard niet dat iedereen dit doet...

vonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:12

Ik zeg altijd tegen andere dat op mijn niveau (gewoon manege wedstrijden) wedstrijd rijden alleen voor de lol is. Dat is het natuurlijk ook maar ik ben toch wel vrolijker na een wedstrijd als ik hoge punten heb gereden dan als ik een teleurstellend resultaat heb. Maar dan heb ik wel weer een volgende keer beter instelling! Dus toch voor zowel de lol als de prestatie. Maar dat wordt natuurlijk niet afgereageerd op het paard dan he mijn iets minder vrolijke bui.

Leoonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:17

beide
zolang jij en je paard er allebij plezier in hebben, tellen ze allebij, de prestatie en de lol.
het is altijd mooi meegenomen als je winst heb.
het gaat er voornamenlijk om of je genoten hebt en lekker gereden heb! Haha!

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:31

Alles wat met paarden te maken heeft is voor mij al leuk. Haha! Natuurlijk is het leuk om een goede wedstrijd te rijden, vooral als je ervoor getraind hebt, dan zijn die winstpunten een beloning. Ik deed eerst ook niet aan wedstrijden mee omdat het me teveel stress leek, maar ik ben er nu toch mee bezig. Er zijn altijd leuke mensen, dus ook nog eens gezellig. Knipoog

janneke_r

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:33

Ik vind het juist heel belangrijk om lol te hebben in het rijden, tegen je zin in rijden heeft ook geen nut en je paard wordt er ook niet beter van, je moet samen kunnen genieten van het rijden.

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:35

het gaat mij meer om de lol die ik er zelf in beleerd en mijn paard moet het natuurlijk ook leuk vinden
verder ga ik op wedstrijden wel voor de winst maar ik zou niet wedstrijden rijden als ik het niet leuk vond

ik zie tegenwoordig ook steeds meer mensen, dure sportpaarden die ze soms helemaal niet aankunnen.. altijd in die bak aan het trainen.. blehh ik zou er het niet kunnen. maar goed iedereen z'n eigen keus toch

silenmaup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:49

ben blij dat je je hetzelfde afvraagt als ik!
IK RIJ VOOR MN LOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
waar het mij puur en alleen omgaat is dat ik het samen met mn paard naar mn zin heb
dat we elkaar aanvoelen en begrijpen en dat is het
lekker poetsen,samen rijden,gezellig in de stal zitten enz
ik ben absoluut geen dressuurruiter
ik vind het mooi omtezien,knap als je het kan en weet ook best dat een soepel paard goed is
maar ik heb alleen lol!!
en daar ben ik blij mee!