Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Fredt schreef:De zomer handschoentjes van Harry's Horse.
Ze zijn van een soort nep-suede. Normaal gesproken versleet ik 1 paar handschoentjes in de maand, maar deze gaan al minstens 6 maanden mee én ze zitten nog eens heerlijk!!

San_Fox schreef:Fredt schreef:De zomer handschoentjes van Harry's Horse.
Ze zijn van een soort nep-suede. Normaal gesproken versleet ik 1 paar handschoentjes in de maand, maar deze gaan al minstens 6 maanden mee én ze zitten nog eens heerlijk!!
Volgens mij heb ik dezelfde! Erg fijne dingen.

Ronacino schreef:Ik vind ze ook super... vooral als je elke dag rijd en meerdere paarden. Ze zijn bij mij nu al een tijd heel terwijl ik normaal 1 keer in de twee weken nieuwe moest

dessie schreef:Ronacino schreef:Ik vind ze ook super... vooral als je elke dag rijd en meerdere paarden. Ze zijn bij mij nu al een tijd heel terwijl ik normaal 1 keer in de twee weken nieuwe moest
Ik rij er ook al een jaar mee, de eerste 9 maanden reed ik 5x per week. Een paar kleine beschadegingetjes, maar dat is dan ook alles
maar, met springwedstrijden heb ik ze ook aan enzo. Alleen word het zwarte soms wat grijs.. Maar, niet kapot. Ik heb nu de bruine gezien arghh die wil ik
wil nooit meer andere.. jammer dat ze zo duur zijn