ontneemt een cap echt niet hoor Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ontneemt een cap echt niet hoor
.. maar beter dan niets maar okee.. gewoon een goeie! en inderdaad die klap in je nek krijg je toch wel..
? Komt wat minder onaardig over...
hij is er nog maar 1 keer vandoor gegaan, en dat was dus die dag!
t is wel veilig he..
Soms met uitstappen zet ik m wel eens af
xDodox schreef:Ik heb m ook altijd opt is wel veilig he..
Soms met uitstappen zet ik m wel eens af
casperrr schreef:@Sylvia: gaan we weer met de vooroordelen... iedereen denkt bij een hengst gelijk dat ze wild, agressief, niet betrouwbaar en weet ik veel wat zijn, je hebt er ook die gewoon "normaal" zijn hoor, die van mij dushij is er nog maar 1 keer vandoor gegaan, en dat was dus die dag!
LindaLinda schreef:Wat iedereen doet moetie zelf weten!
Allen casper je zecht dat je z'n felle tegenstander bent van de cap, waarom heb je in je profiel en je topic met casper dan wel een cap op
in de lessen moet ik mijn cap op, op wedstrijden moet ik mijn cap op, en de bak waar ik in rijd een cap verplicht is. en ik ben niet zo van de buitenritten, ik ben niet bang buiten hoor met een 'hengst' op buitenrit maar ik ben weer de fanatiekeling die liever aan het trainen is, de buitenritjes doe ik voor mijn paard, maar hij vind de dressuur gewoon heel erg leuk, omdat k het afwisselend houd. dus ik ga bijna nooit op buitenrit... 
)
.