M2: zo streng gejureerd of niveau gewoon te laag?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

blacklight

Re: M2: zo streng gejureerd of niveau gewoon te laag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 18:53

Toen de oude proeven er nog waren was de overgang van de L2 naar de M1 behoorlijk groot. Nu is die overgang in mijn ogen echt heel klein. Die van de M1 naar de M2 is echter veel groter geworden. Ik heb die overgang net gemaakt met de nieuwe proeven. En ik merkte dat het niet alleen mij maar heel veel mensen tegen viel. Vooral omdat de overgang van L2 naar M1 nu makkelijker is en mensen dan ook snel overgaan van M1 naar M2. Omdat het M1 zo lekker loopt en ze zo snel aan hun wp zijn. Dat heb ik gemerkt uit ervaring( hoeft lang niet bij iedereen te zijn). Het niveau is dus wel wat lager denk ik maar ook de proef is wel een stuk moeilijker ineens en er wordt meer verwacht. Ze gaan echt kijken of je het Z aan zou kunnen.

_Laura_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 18:57

Th0mas schreef:
ik ben nu al bezig met verzameling, Wales kan travers nog niet en het is echt een K*T oefening Clown

De travers is inderdaad een rot oefening... toch gaat het bij mij al gemakkelijker Haha!
Bart Veeze heeft me 1 les geholpen met travers en nu gaat het aarsig goed Haha!
De keertwendingen zijn soms nog moeilijk maar die gaan ook al beter Haha! Knipoog
Ik denk ook dat het niveau lager is, en dat in vergelijking met de M1 toch al wel veel verwacht wordt..
Maar ik zou tegen iedereen zeggen.. gewoon lekker blijven dooroefen!! va je fouten kun je leren toch en wat je niet kan ook Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 21:12

Oud topic.