Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Smurfie schreef:zoiezo als shakir wat mankeerde (wat ik 100 procent weet dat het niet het geval is) dan vind ik het nog belachelijk op zon manier het is mijn verandwoording eigenlijk niet hij is niet gekeurd terwijl ik er om vroeg. en het onzin want ze hadden ook nog een dierenarts kunnen bellen hier in de buurt die niet mijn dierenarts is der zit hier een hele paarden kliniek in de buurt waar ik nog nooit ben geweest...In het verkoop contract staat NA DE KOOP WORD HET PAARD GEKEURT en in mijn ogen is dat er gelijk na en niet 2 weken of wel tot 3 maanden later een dag erna had hij ook gekeurd kunnen worden

Supertje schreef:Ik zou er toch nog eens over nadenken of je het hele bedrag aan ze terug wilt geven of minder. Je zult altijd meer geven dan de slager, en daar mogen ze IMO al heel blij mee zijn.

Smurfie schreef:nee er zijn geen fotos gemaakt
zoiezo geloof ik niet in buigproeven ik heb ooit een vuilnisbakkeras gehad en die kwam door de test heen en bleek dus later dat zn pezen kapot waren..
daarnaast als jij in een rug van een (nrps) 75 procent arabierenbloed gaat lopen prikken natuurlijk voelt dat beest dat! als je dat bij een haflingr zou doen dan is het een ander verhaal na mijn inzien en van mijn dierenarts mankeerd dat beest dus helemaal NIETS
jah na een half uur rijden dan voelt ie het in zn rug ja vind je het gek dat ie als die paar maanden stil staat last van zn rug krijg als die rug spieren afgezakt zijn!

Smurfie schreef:ik heb hun dierenarts gebelt natuurlijk hij vond hem Onvoldoende uit de keuring komen als SPORTPAARD. onvoldoende is niet totaal afgekeurd hij kon niet vertellen of het al gebeurt was maar hij sloot het ook niet uit

deze is niet zomaar even een homepaat deze doet een heleboel metingen en dat soort dingen 
en die heeft allerlei meetingen gedaan/pendelen en dat soort dingen en wat kwam er uit mevrouw had een ontsteking aan haar baarmoeder dat deed dus zeer ze heeft druppels gehad en 2 weken later was ze weer helemaal chill 
aangezien ik geen 1900 euro ga betalen voor een paard die daar schade heeft opgelopen en zal ik geld terug eissen via mijn advokaat. Ik loop hier niet te dreigen ofzo helemaal geen zin in maar ik ga tot de bodem uitzoeken wat er aan de hand is/ of het oude schade is of schade die daar opgelopen is.. ik ga straks verzuipen in de rekeningen! 
windhond schreef:Ik krijg zo het idee dat het paard tegenvalt en ze er op zo'n manier vanaf willen. Of er is iets bij hun gebeurt waardoor het paard is afgekeurd. Ik vind het netjes hoe je het oplost want ik had er een rechtszaak van gemaakt. Petje af voor jou.

ik ben de vorige eigenaar van shakir
dit topic is gewoon geopend door mij hoor ik post alleen onder dit account heb namelijk geen ander accountje