MP3 tijdens het rijden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kaarim

Re: MP3 tijdens het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:51

een radio in de bak aan vind ik echt relax, maar als ik een mp3 in mn oren heb... hmm heb ik toch het gevoel dat ik me afzonder van mn paard. ik vind het ook niet fijn als ik bijvoorbeeld tegen iemand aan het praten ben en hij/zij heeft een mp3 in zijn/haar oor. en paardrijden is toch samenwerking met het paard... maar is voor iedereen verschillend...

er1k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:59

ik persoonlijk zou dit never nooit doen..
natuurlijk alleen al niet omdat ik altijd met meerdere mensen rijdt..ook niet echt gezellig maar lijkt me ook totaal niet veilig

Tornado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 18:24

Als ik in mijn eentje rijd, rijd ik soms nog wel eens met mijn iPod op. Hij zit in mijn zak dus bengelt niet heen en weer!
Heb er totaal geen last van, ik heb hem wel zachtjes zodat ik alle geluiden nog hoor, en ik heb niet het gevoel dat ik me 'afzonder' van mijn paard.
Maar ik rij ook vaak genoeg zonder mijn iPod hoor! Daar niet van! Ik heb er dus geen problemen mee!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 18:31

Ik rijd nooit met MP3, waarom, je hoort totaal niet meer wat er gebeurd op de achtergrond..

En verder een muziekje als achtergrond als je aan het poetsen of uitmesten bent, prima, maar met rijden een MP3..

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 18:36

ik fiets naar mijn paard met mp3 speler. maar rijdem met mp3speler? dat vind ik 3 keer niets!

wat ik nog wel doe is radio bij de bak zetten. maar om met mp3 op mijn paard zitten. het gaat om het principe. ik snap daar echt niets van, je kan je dan veel midner o je paard concentreren omdat je muziek luisterd, en in mijn ogen is een radio heel wat anders. maar mp3. dat gebruik je niet tijdens het rijden!

tinewien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:00

dat had ik dus nog nooit gehoord... rijden met een mp3.. het lijkt me ook niks.. je kunt je dan niet goed op je paard controleren.. en vind het ook een tikkie arro staan net als bellen op het paard. vind ik ook maar niks..

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:46

Ik rijd ook zo nu en dan met mp3, ik vindt het heerlijk ten eerste omdat ik me veel beter kan concentreren en zoals iemand al eerder zei 'je kunt beter op gevoel rijden'
Als ik met muziek rijdt ben ik me op een of andere manier bewuster van mijn hulpen, en ben ik helemaal bij mijn paard hoe gek dat ook mag klinken. Ik doe dit alleen maar in de bak, buiten zou ik het niet eens durven te proberen!

Omdat ik bewuster rijdt met muziek stap ik vaak ook veel tevredener van me paard af. Lachen