Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Als ik het niet eens ben met mijn punten dan mopper ik even en dan is het weer klaar..
ik ga eigenlijk nooit naar de jury om verhaal te halen over mijn puntentotaal, alsik 1 onderdeel niet begrijp oke, maar het puntentotaal gaan ze toch niet meer veranderen..
).amondi schreef:Geje neemt enige sluikreclame mee als hij gaat jureren, geloof me, ik zag het op 100 meter afstand dat geje aan kwam rijden!
!
Channie23 schreef:Ben benieuwd of er ook een zwarte lijst is van juryleden
gevonden schreef:ik heb altijd gezegd dat het mij niet uimaakt welke jury ik heb,maar daar kom ik nu van terug. ER IS ER EEN!!!! nou voor dat wijf doe ik geen moeite meer ( vlechten/erheen gaan enz.). Ze heeft mijn pony tijd al verziekt en is nu hetzelfde aan het doen bij de paarden. Het gaat helemaal nergens over. Kan een boek schrijven over de dingen die ik allemaal al met haar heb meegemaakt!!
Channie23 schreef:word nu wel heeeeeeeeeel nieuwschierig wie dat is en wat heb je dan allemaal meegemaakt?
dat ik het wel een keer ga doen:
) en 163 en mijn fjord loopt heel constant en ik was laatste dus in die laatste proef.
)Avelienvd schreef:Ik heb dit weekeind een jury gehad, nou die kon ik wel schieten!!
Was in overijssel dus gelukkig kom ik daar niet zo vaak.
Maar mevrouw vertelde mij dat ik een ontzettend braaf en gewillig paard had (kom haar maar eens uitproberen)
En dat ik in feite niet kon rijden en absoluut er alles aan deed om mijn paard in de weg te zitten.
Nou dat is dan wel lekker als je daarvoor naar de jury geroepen wordt.

jasmijn78 schreef:Even een vraagje aan de juryleden: Zijn er ook beruchte ruiters? Bijvoorbeeld van die ruiters die na afloop altijd verhaal komen halen,
jasmijn78 schreef:Even een vraagje aan de juryleden: Zijn er ook beruchte ruiters? Bijvoorbeeld van die ruiters die na afloop altijd verhaal komen halen, of ponyruiters met overassertieve ruiters, of van die combinaties waarvan je echt denkt.....
amondi schreef:En als je ze dan toch roept en insmeert... hoe maak je jezelf dan nog belachelijker door ze vervolgens 173 punten! te "schenken"
Als het helemaal niks waard is in haar ogen moet je ook hoogstens 160 punten scoren, maar beter nog, een VP!
. Ging de ring in van de 2e proef, zie ik haar oversteken naar de andere jury, doet haar verhaal, ik krijg toch groen licht van jury 2 en rijdt een brave proef. Uiteindelijk 1e proef 174pnt en 7e v/d 15 (en dat met een kreupel paard
), 2e proef 181 en ook ergens in de middenmoot.kataklopje schreef:Ja, de KNHS overweegt dan ook bij de nieuwe juryopleidingen een extra module genaamd 'probleemgesprekken voeren' aan te bieden